Ulubieńcy #lutego!

Cześć!
Przy okazji ostatniego dnia miesiąca nadszedł czas na ulubieńców. Szczerze powiedziawszy miałam problem żeby wybrać produkty w tym miesiącu, bo nie chciałam zalewać Was po raz kolejny tym samym o którym ostatnio pisałam. Zastanawiając się nad wyborem postanowiłam pokazać Wam ulubieńców, którzy towarzyszyli mi w podróży. Bo w prawdzie aż 11 dni z całego miesiąca byłam poza domem i używałam tylko tych produktów tak też jeżeli jesteście ciekawe co o nich sądzę to zapraszam do dalszej lektury :)

1. L'Oreal Paris - Infallible 24h - Matte (10 Porcelain)


Tak jak z jego ciemniejszym bratem strasznie się nie lubiłam tak z tym lubię się bardzo. Ogólnie rzecz biorąc bardzo lubię wykończenie jakie daje ten podkład i dlatego dałam szansę jaśniejszemu odcieniu. Warto też wspomnieć, że trzyma się naprawdę długo i generalnie nie zauważyłam żadnych problemów z nim. Jeżeli chodzi o te nieszczęsne kolory to różnią się one bardzo, ale to bardzo. Dostępny w Rossmannie rzekomo najjaśniejszy odcień (11) dla mnie jest totalnie pomarańczowy i wygląda po prostu źle. Nie dając za wygraną wygrzebałam w internetach odcień 10, który jest naprawdę ładny i polecam go przetestować. 


P.S. Jeżeli chodzi o cenę to również zachęcam Was do kupienia go w drogerii internetowej, bo w Rossmannie jest cholernie drogi. No chyba, że poczekacie do kwietnia i kupicie go taniej bo będzie ukochana promocja -49% ;)

2. BELL - Mutli Mineral Concealer (01)


Ulubiony korektor drogeryjny, a właściwie Biedronkowy. Co jak co, ale ten oto produkt jest naprawdę rewelacyjny. Uwielbiam go odkąd pojawił się po raz pierwszy w Biedronce. Gdy wykończyłam pierwsze opakowanie szybko pożałowałam, że nie kupiłam więcej na zapas. Na szczęście ostatnio dorwałam go ponownie w Biedronce i mam nadzieję, a wręcz apeluję o jego powrót! Świetny produkt za grosze ;)


3. Too Faced - Better than Sex Mascara 


Początkowo nie byłam pewna czy szał wokół tego tuszu do rzęs jest słuszny. Jako fanka ekstra sklejonych i rzucających się w oczy rzęs nie wiedziałam czy moje rzęsy są dziwne czy ten tusz tego nie robi. Ale jak sobie przeschnął to dopiero wtedy pokazał swoją moc i muszę mu przyznać, że jest naprawdę rewelacyjny. Polecam bardzo, ale w formie miniaturowej, bo po co wydawać 100zł jak na promce można go dostać za ok. 30zł - 40zł. 

P.S. Tuszowych ulubieńców mam dwóch, ale o drugim szykuje osobny wpis ;)

4. Golden Rose - Ice Color (142)


Odpoczywając od hybryd postawiłam na te malutkie lakiery marki Golden Rose. Straaasznie miałam ochotę na czerwone paznokcie i powiem Wam, że od dwóch tygodni nie mam inaczej pomalowanych szponów. Ta oto konkretna czerwień jest tak przepiękna,  że naprawdę warto sobie kupić to maleństwo. Jeżeli chodzi o trwałość to jest w porządku. U mnie wytrzymuje ok tygodnia więc nie ma na co narzekać. Co prawda na czubkach się ściera ale to jest normalne. 



A jacy są Wasi ulubieńcy w #lutym? Koniecznie dajcie znać! 
Buziaki, Chmielova
______________________
Social Media: 
Instagram: chmielova
Facebook: chmielova
Kontakt: chmielovaa@gmail.com

11 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym korektorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten podkład, niestety kolory są totalnie nietrafione - mam odcień 12 Rose Beige i jest on strasznie różowy, nie wiem która Europejka wyglądałaby w nim normalnie :/ mam również odcień 22 i jest on faktycznie żółty, ale znowu strasznie ciemny... Formuła podkładu jest świetna i naprawdę przypasował mi jak zaden inny, ale te kolory to jakaś masakra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Formuła jest naprawdę super, ale kolory to jakiś dramat :< Cieszę się, że ta 10 jest okej, ale nie wiadomo jak długo będzie dostępna w drogeriach internetowych :(

      Usuń
  3. Zaciekawił mnie ten podkład, zwróce na niego uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ulubieńcem został beautyblender, krem do rąk z Ziaji z pompką, konturówka Lovely, a takze podkład również z L'Oreal ale True Match:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ulubieńcy! I tak właśnie myślę, że chyba będę w końcu musiała się skusić na BB ;)

      Usuń
  5. Korektora używam tego samego już baaardzo długo i jak dla mnie jedyny tak dobry korektor!

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger