Witajcie w 2017!

Cześć i czołem!
Cieszę się, że mogę powrócić do Was z nową energią i nowymi pomysłami. Muszę przyznać, że końcówka tamtego roku oraz cały styczeń były na tyle absorbujące, że ani nie miałam czasu ani ochoty na zaglądanie tutaj. Mam nadzieję, że cieszycie się z mojego powrotu tutaj, bo czuję że dziś nadszedł ten dzień w którym mogę z czystym sumieniem przywitać Was w roku 2017. Nie macie pojęcia jak bardzo mordka mi się uśmiecha pisząc to do Was. Tak, stęskniłam się za Wami jak cholera! Jako, że jesteście dla mnie ważni to w kolejnej części wpisu postaram się wyjaśnić co wpłynęło na to, że zniknęłam stąd i co zamierzam zmienić w tym roku. Jeżeli macie ochotę poczytać to zapraszam. ;)

Tak jak wspominałam koniec i początek roku dały o sobie znać. Właściwie nie wydarzyło się nic strasznego, po prostu musiałam ogarnąć sprawy które, mimo wszystko, są na pierwszym miejscu czyli wszystko związane z uczelnią. Jak wiecie jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej tak też wymagało i w sumie dalej wymaga czasu, ale już wszystko jest na dobrzej stronie do zakończenia jej. Ktoś może pomyśleć: 'A tam praca licencjacka, ja napisałbym w trzy dni'. Nie ma sprawy - pisz, ja po prostu tak nie umiem i chcę być dumna z moich wypocin. #teachertobe

Niestety, z racji mojego dość długiego wylogowania z bloga narobiło mi się troszkę zaległości w postach takich jak: Podsumowanie roku, Drugie urodziny bloga czy Ulubieńcy stycznia. I w tym przypadku to od Was zależy czy chcecie poczytać o tym czy zaczynamy od teraz czyli od 1 lutego. Koniecznie dajcie znać!
Jeżeli zaś chodzi o luty to wiem, że będzie to dobry miesiąc ze względu na ferie, moje urodziny, kończącą się (mam nadzieję) zimę i najważniejsze, ze względu na to, że mogę znów pisać do Was z pasją i z nową energią. 


Jeżeli chodzi o zmiany to największą zmianą jaką będę chciała wprowadzić w życie to tematy niekosmetyczne. Chciałabym pogadać do Was więcej i to na różne tematy. Czy to o ciuchach czy o tym co sprawia, że mam ochotę wylać żółć. Dajcie znać czy podoba Wam się taki pomysł. Wracając tutaj z nowymi pomysłami postanowiłam wprowadzić w życie notes, w którym będę zapisywała każdy mały pomysł a że ostatnio dość sporo wpadło mi do głowy to sami wiecie. W sumie śmiesznie, że taki notes założyłam dopiero teraz skoro kalendarz musi być zawsze w mojej torebce bez względu na wszystko. Dziwne, ale kto powiedział, że wszystko musi być normalne? 

Kończąc ten wpis, chciałabym jeszcze raz wspomnieć, że strasznie się cieszę że tu wróciłam i mam nadzieję, że napiszecie w komentarzach co myślicie o tym wszystkim, bo to Wasze zdanie jest ważne ;)

Buziaki, Chmielova

_____________________________________________________________________

Social Media: 
Instagram: chmielova
Facebook: chmielova

5 komentarzy:

  1. Ja z miłą chęcią poczytam o wszystkim co napiszesz! I bardzo cieszyłabym się na tematy mody :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Truvitaliti are numerous skin break out items available today, some are great, some are modest and some are bad or shabby; nobody knows but rather you what will work for you. Since the 1960s', vitamin An increased medicinal consideration for its against skin inflammation qualities. Due to this current vitamin's adaptability and adequacy at treating skin break out, there are .

    http://www.supplementadvise.com/truvitaliti-reviews/

    OdpowiedzUsuń
  3. That has quite a few detailed workmanship. Garcinia Fuel
    This is frequent. This is a setup for giving this. I can't comprehend it in this day and age. It should be as clear as mud. Do you know how to find a free Weight Loss? That isn't a habitual event. We'll get eyeball to eyeball on Weight Loss.

    http://www.slimnojymfacts.com/garcinia-fuel-reviews/

    http://www.slimnojymfacts.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. By what technique do these guys snag exceptional Beauty Secret Answers steps? There wasn't an infinite supply of Beauty Secret Answers. You have to begin by locating a costly Beauty Secret Answers is that it really puts across Beauty Secret Answers. I see that has made them happy. These are the secrets to success with Beauty Secret Answers. This will be one of several formidable challenges. Really honestly, some old hands will do that out of anger. Newcomers have lost faith in the system. Welcome to the meeting. We've all attempted the same things too. It is an authoritative report. Beauty Secret Answers is a good hypothesis, basically because they can be made to conform to this function.
    http://beautysecretanswers.com/

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger