AKCJA PIELĘGNACJA: Floslek Laboratorium - Żel pod oczy

Cześć!
W poniedziałkowy poranek witam Was Akcją Pielęgnacją, w której pogadamy sobie o produkcie marki FLOSLEK Laboratorium. Produkt bardzo, ale to bardzo niepozorny a naprawdę godny uwagi. Tak też jeżeli jesteście ciekawi co to takiego i co właściwie robi to zapraszam do dalszej lektury. 


Ten oto niepozorny mały pojemniczek okazał się być wieczornym przyjacielem, który ratuje zmęczone oczy po całym dniu. Początkowo byłam bardzo sceptycznie nastawiona na produkt przeznaczony do okolic oczu za niecałe 8zł. Jednakże muszę przyznać, że jak na swoją śmiesznie niską cenę jest naprawdę bardzo dobry i zasługuje na więcej uwagi.

FORMUŁA I DZIAŁANIE
Jak sama nazwa mówi jest to żel przeznaczony do okolic pod oczami oraz na same powieki. Na powieki nie kładłam, więc Wam nic na ten temat nie powiem, ale jeżeli chodzi o okolice pod oczami to mam coś do powiedzenia. Żelowa formuła jest niesamowita jeżeli chcecie zregenerować oczy po całym dniu. Wiecie, że jestem okularnicą i po ciężkim dniu naprawdę czuje zmęczenie a ten żel daje tak cudowne uczucie ukojenia i przyjemnego zimna jakby stał w lodówce a trzymam go na półce w łazience. Samo uczucie ukojenia utrzymuje się dość długo co sprawia, że odprężenie po całym dniu przychodzi szybciej.  


 ZAPACH
Zapach tego żelu jest tak delikatny i przyjemny, że osoby bardziej wyczulone na zapachy raczej nie powinny narzekać. Mnie ten zapach się podoba, ba on mnie dodatkowo odpręża.

OPAKOWANIE
Dla mnie jest to ważny aspekt w przypadku takich kosmetyków i niby nie przeszkadza mi ten słoiczek, ale wolałabym totalnie inne opakowanie. Tubka czy pompka byłyby z pewnością lepsze, bo przy dłuższych paznokciach mam problem z wydobyciem produktu oraz nie lubię za każdym razem pchać paluchów do produktu który ląduje w okolice oczu.  To taki jedyny mały minusik.

CENA + RODZAJE
Jak wspomniałam wyżej, ten oto produkt kosztuje około 8zł. W sklepie online FLOSLEK znajdziecie go za 7,50zł, ale z tego co wiem to dostępny jest w Naturze za 7,99zł w różnych wariantach nie tylko z herbatą, ale także z aloesem czy rumiankiem. Szczerze powiedziawszy nie wiem czy ta herbata czy rumianek działają inaczej, bo głównie skupiam się na samej idei żelu tak też wybierając wariant dla siebie możecie poczytać o tym więcej lub tak jak ja - kupić w ciemno i być zadowoloną ;)

Podsumowując, bardzo fajny kosmetyk pod oczy który kosztuje niewiele. Nadaje się dla każdego i naprawdę przynosi uczucie ukojenia po ciężkim dniu. Jak dla mnie duży plus i z czystym sumieniem mogę go dopisać do listy tanich a dobrych kosmetyków. 

A Wy macie jakieś perełki? Koniecznie dajcie znać ;)
Buziaki, Chmielova
___________________________
Social Media
Instagram: chmielova
Facebook: chmielova
Kontakt: chmielovaa@gmail.com

6 komentarzy:

  1. Bardzo się z nim lubiłam... jakieś 10 lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka opakowań i to mój ulubieniec :) Chętnie do niego wrócę, bo uwielbiałam to uczucie ulgi jakie daje po kilkugodzinnej pracy przed komputerem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten żel pod oczy i fajnie spisywał się pod makijaż, korektor się na nim nie rolował :) Na noc był troszkę za lekki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kilka wersji tych żeli z Floslek - są przyjemne, jednak obecnie zbyt mało nawilżające o treściwe jak dla mnie. Niestety skóra pod oczami z wiekiem ma znacznie większe wymagania, a u mnie już niestety pojawiły się zmarszczki mimo 23 lat :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go, ale nie wspominam dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam dawno temu inną wersję tego żelu. Niestety w ogóle się on u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger