Sezon letni - START!

Cześć!
Za oknem widać już coraz więcej i więcej słońca co za tym idzie większa temperatura i lżejsze ubranie. Jednakże u mnie sezon letni definitywnie otwiera się wraz z ''ubraniem'' mojej ulubionej matowej szminki z Golden Rose - nr 13. 
 

 Jest ona dla mnie takim wyznacznikiem sezonu letniego jak i jego końca, ponieważ jesienną i zimową porą jej nie używam. Pomadka jest w kolorze pięknego, soczystego różu, co dodaje smaczku - śmiem rzec - każdej letniej stylizacji. Nie ważne czy połączymy ją z czernią czy z bielą, jest ona tak cudowna, że podbije efekt Waszej stylizacji. Jeżeli chodzi o mnie to ja ją łączę z minimalistycznym strojem. Jak kolor to tylko na ustach. I taka jest właśnie ta cudowna różowa pomadka z Golden Rose. Kosztuje ona zaledwie 11,90zł a trwałość i pigmentacja jest rewelacyjna! Tak wiem, że każdy doskonale zna te pomadki, ale zapewne każda z Was ma swoją ulubioną, która znaczy coś więcej niż tylko pomadka do ust ;)  A Wy macie swoje wyznaczniki wiosny? Piszcie :)
 






4 komentarze:

  1. Jakie masz tatuaże śliczne! :) A ja się nigdy nie mogłam przełamać do takiego różu, zawsze się jakoś dziwnie czuje. Ale jak wiosna to oczywiście perfumy kwiatowe piękne! <3
    A z matowych mam 15, taka piękna, idealna czerwień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje, dziękuje! :) Chciałabym więcej tatuaży, ale to może w przyszłości ;p Ja Ci powiem, że w swojej kolekcji pomadek nie mam ani jednej czerwonej, więc chyba czas jakąś zakupić! :) O tak, kwiatowe perfumy najlepsze - aktualnie choruję na Daisy Dream od Marc'a Jacobs'a :>

      Usuń
  2. piękny kolor! mam podobny z KOBO dorwany na promocji w naturze, ale ciężko mi się przestawić z wiecznego nude na moich ustach do tak odważnego różu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwota, że ciężko. Ale z całego serduszka zachęcam do odważnych kolorów, bo taki dobrze dobrany podbija kobiecość :)

      Usuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger