E-ZEBRA HAUL!

No nareszcie!
W końcu nadszedł ten moment w którym mogę powrócić do Was z innymi wpisami w ciągu tygodnia. Sierpień okazał się być bogatym w wyjazdy i głównie przeznaczonym na spędzanie czasu z najbliższymi i przez to było mnie tutaj mniej. Mam nadzieję, że mi wybaczycie a tymczasem zapraszam na tytułowy haul z drogerii EZebra! 

Słowem wstępu, tak zanim przejdę do produktów, uwielbiam robić zakupy w drogeriach internetowych. Czasem po prostu nie mam ochoty wychodzić na zakupy (tak, zdarza mi się) to po prostu odpalam sobie kilka drogerii i patrzę co proponują. W przypadku tego zamówienia to właśnie drogeria EZebra okazała się mieć najlepszą ofertę. Za całe zakupy zapłaciłam 76,46zł razem z przesyłką, więc uważam, że nie jest to dużo biorąc pod uwagę ceny sklepowe. No a teraz czas na produkty! 

1. Podkład do twarzy - L'OREAL INFALLIBLE - 10 PORCELAIN (Cena: 27,69) <klik>


Ten kto śledzi mnie na instagramie wie, że z jego bratem w odcieniu 11Vanilla miałam typowy LOVEHATE relationship. Uwielbiałam to jak kryje i jak się trzyma na mojej twarzy, ale nienawidziłam koloru jaki miał. Wykończyłam go tylko dlatego, że w miarę wyglądał jak opaliłam dekolt, ale to dalej nie było to. Tak bardzo chciałam by był dobry aż któregoś dnia wygrzebałam w internecie, że jaśniejszy odcień (10) jest dostępny, ale tylko online. Szukałam i szukałam, aż znalazłam go w super cenie. 27,69zł to naprawdę ekstra cena jak na ten podkład. No i nie umiałam się powstrzymać i musiałam go już użyć. I wiecie co? Chyba będzie miłość. Lekko za jasny do mojego przeklętego dekoltu, ale jak tylko zejdzie opalenizna to będzie idealny. Tak czuję. 


2. Tonik do twarzy - EVREE - HAMAMELISOWY (Cena: 11, 89zł) <klik>


Jako, że mój różany z Evree się kończy to postanowiłam zamówić sobie coś nowego. Też z Evree, bo naprawdę lubię tę markę, ale wybrałam tonik hamamelisowy, który ma za zadanie redukować niedoskonałości. Ogromnym plusem jest to, że ten tonik możemy zaaplikować bezpośrednio na twarz w formie mgiełki przez co składniki odżywcze trafiają na twarz a nie toną w waciku. Jak tylko zacznę go używać to na pewno wrócę do Was z recenzją ;)


3. Olejek do mycia twarzy - BIELENDA - ARGAN CLEANSING FACE OIL + kwas hialuronowy (Cena: 18,06zł) <klik>


Olejek z Evree się kończy, więc czas na nowy. Ten z Evree jest rewelacyjny, ale wiecie jak to jest jak uwielbia się testować różne kosmetyki. Poczytałam o tym z Bielendy w internecie i stwierdziłam, że wypróbuje. Bardzo podoba mi się pomysł z pompką i mam nadzieje, że do końca wytrwam w tym przekonaniu, bo co jak co ale ten z Evree muszę trzymać w woreczku żeby nic nie pobrudzić. Zobaczymy czy ten będzie zmywał makijaż tak dobrze jak Evree. A może któraś z Was go ma? Piszcie ;)


4. Sztuczne rzęsy - DONEGAL (Cena: 10,02zł)


A tak sobie je wzięłam, bo zamierzam zacząć przygodę ze sztucznymi rzęsiwami. Jako, że pewnie pierwsze klejenie nie wyjdzie czy coś to takich za 10zł nie będzie mi żal. Mimo tego wyglądają na konkretne i myślę, że będą bardzo dobrze współgrać z różnymi makijażami. Co do kleju to ja go od razu wyrzuciłam, bo jakoś nie ufam takim dołączonym. No i na pewno zobaczycie je kiedyś we wpisie makijażowym ;)


5. PILNIK DO PAZNOKCI 100/180 (Cena promocyjna: 0,85zł / Standardowo: 1zł) <klik>


Pilników nigdy za wiele, więc za niecałą złotówkę wzięłam sobie takiego zwyklaczka. Niemniej jednak przy hybrydach takie pilniki sprawdzają się o wiele lepiej niż takie cieniutkie. Takim pilnikiem wszystko idzie sprawniej, czy to standardowe wypiłowanie czy też nadanie nowego kształtu. Złotówka różnicy nie robi, a mamy nowy, wyśmienity pilnik. 

A gdyby ktoś pytał co na mam na paznokciach ;)

+ PRZESYŁKA PACZKOMATY 7,95zł

No i tak prezentuje się moje zamówienie w drogerii EZebra. Jestem bardzo zadowolona i pewnie jeszcze nie raz zrobię tam zamówienie. Koniecznie musicie tam zajrzeć i poszperać. :)

Buziaki, 
Chmielova!
______________________________________________________________________
FACEBOOK: chmielova
INSTAGRAM: chmielova
SNAP: chmielovaa

23 komentarze:

  1. Jeszcze tam nie zamawialam, ale przegladalam i oferta rzeczywiscie jedna z lepszych. Jednak z tego co sie orientuje sklep ten budzi wiele kontrowersji.
    zadnego z Twoich kosmetykow nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz mi powiedzieć dlaczego EZebra budzi tyle kontrowersji ;) Jestem baaardzo ciekawa :>

      Usuń
  2. Ja też się przymierzam na jakieś zakupy tam ;) Ten podkład też bardzo lubię, ale aktualnie troszkę za jasny bo kupowany na takie dni bez słońca ;) Ale jego cena jak najbardziej super, bo ja kupowałam go wtedy na promocji Rossmann -49% i płaciłam coś 30zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój poprzedni też kupiłam na promocji w Rossmannie, jednakże 10 nie jest dostępna stacjonarnie i trzeba było zamówić online :D

      Usuń
  3. dawno nic u nich nie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne mają oferty na tej stronie ostatnio sprawdzałam :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też robiłam tam kiedyś zakupy, widzę, że poszerzyli swoją ofertę. Bardzo fajny sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwaga, uwaga! Mi też się kończy tonik różany, więc zakupiłam ten hamamelisowy :D Milusio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąsia! :D Ciekawe jak ten hamamelisowy się sprawdzi ;)

      Usuń
  7. Jeżeli chodzi rzęsy to polecam z aliexpress są w cenie ok. 4 złotych! Zaczynałam własnie z nimi swoja przygodę i nie było mi ich szkoda bo wiadomo na początku wychodziło mi to dosyć koślawo.. Do dziś ich używam bo znalazłam podobne do Ardell demi wispies i są super za grosze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, mój ulubiony podkład :) Miałam ten olejek z Bielendy, ale dla mnie był tragiczny. Nie chciał zmywać makijażu i miałam wrażenie, że zapychał. Oddałam mamie i też nie była zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa demakijaże za mną tym oto olejkiem i póki co sama nie wiem. ;c

      Usuń
  9. świetne zamówienie. ciekawi mnie podkład:) różany z Evree uwielbiam, gdy tylko się skończy pewnie sięgnę po hamamelisowy. Produkty Bielendy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie takie ceny?! to ja swoje zakupy zrobię chyba tam jak znajdę rzeczy te co szukam! :D


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. używam i chwalę sobie tonik evree

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze tych produktów. Czytałam pozytywne opinie o toniku Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger