Aktualizacja makijażu!

Cześć!
Dzisiaj przygotowałam dla Was aktualizację makijażu, który już na blogu się pojawił. Mowa tutaj o turkusowym smoky eyes. A dlaczego aktualizacja? Dlatego, moi drodzy, że po prostu nie podoba mi się jego wykonanie. Co prawda, jak publikowałam tamten wpis to myślałam, że jest to hicior, niestety okazało się, że jest bardziej kitem niż hitem. Jako, że chcę się rozwijać i uczyć to najlepszą metodą jest nauka na błędach i właśnie dlatego mam dla Was ulepszoną wersję tamtego makijażu. 

W tej wersji postanowiłam NIE używać żadnego srebrnego cienia i turkusowej kredki. Wykorzystałam tylko te trzy cienie, które widać powyżej plus oczywiście baza - ja używam Color Tattoo - Creme de Rose 91. Jeżeli chodzi o samo wykonanie to na ruchomą powiekę nałożyłam turkusowy cień, a w załamanie czarny. Kącik wewnętrzny oraz łuk brwiowy podkreśliłam jasnym cieniem. Od połowy powieki zrobiłam kreskę - też czarnym cieniem a dolną powiekę odpowiednio podkreśliłam turkusowym i czarnym cieniem. Wydaje mi się, że ta oto nowa uproszczona wersja nie tylko jest mniej skomplikowana, ale również ładniejsza. Chyba robię postępy, a Wy jak sądzicie?







Tutaj linkuje Wam tamten makijaż, byście sobie mogły porównać  -> POPRZEDNIA WERSJA 

Buziaki, Chmielova.


2 komentarze:

  1. Faktycznie... teraz wygląda o wiele lepiej. Jak sama widzisz - trening czyni mistrza! Teraz aż chciałoby się powiedzieć, że NIESTETY się nie maluję... ale skoro tak ładnie, to poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są postępy i to duże! Uwielbiam cienie z Inglota :)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger