Pomysly na prezenty na Dzień Ojca ♥

Miesiąc temu pisałam Wam o pomysłach na prezenty dla Mam, dlatego też w tym miesiącu nie możemy zapomnieć o Tatusiach. W końcu bez nich również Nas by nie było. Moje propozycje prezentowe, znowu, nie są jakieś ultra odkrywcze, ale myślę że najprostsze rozwiązania mogą okazać się najlepsze. Tym bardziej, że do Dnia Ojca zostało kilka dni i może ktoś z Was jeszcze nie kupił prezentu tu a nuż te propozycje się sprawdzą. Swoją drogą jest to mój pierwszy wpis odnośnie sfery męskiej, no ale czemu nie. 



Tak jak wspomniałam - może nie są to jakieś odkrywcze pomysły, ale są to takie które u mnie sprawdzają się co roku i z których mój Tata jest zadowolony. 

PERFUMY

Reguła - dobry perfum nie jest zły sprawdza się również dla mężczyzn. No bo kto nie lubi ładnie pachnieć? (O wyjątkach nie rozmawiamy). Uważam, że kupno zapachu dla Taty jest bardzo dobrą opcją. I nie musicie wydawać nie wiadomo ile pieniędzy by sprawić Tacie przyjemność. Grunt to pamięć, a to że tanie perfumy też mogą być bardzo dobre i trwałe to już inna bajka. Jeżeli Wasz budżet nie pozwala Wam na szaleństwo to sprawdźcie zapachy z Zary czy innych sieciówek. Tam naprawdę można spotkać perełki. 


AKCESORIA 

Pasek czy portfel to również bardzo fajna opcja na prezent. W tej kategorii mamy bardzo duże pole do popisów. Od akcesoriów sportowych aż do tych bardzo eleganckich. Zapewniam Was, że każdy znajdzie coś dla siebie. I znów - zarówno pasek jak i portfel możemy dorwać w dobrych cenach także warto mieć oczy szeroko otwarte. 

T-SHIRT 

Mój Tata bardzo lubi nosić basicowe T-shirty dlatego też, moim zdaniem, jest to dobry pomysł na prezent jeżeli chcecie zaskoczyć swojego Tatę czymś wow. Jedni preferują śmieszne koszulki z nadrukami a inni ( w tym ja) wolą postawić na coś klasycznego. Tutaj widzicie koszulkę marki Tommy Hilfiger, która jest rewelacyjnej jakości i jeżeli macie większy budżet to z całego serca Wam ją polecam. 


COŚ CO WASZ TATA LUBI...

Ostatnia moja propozycja to dosłownie wszystko. Tu może znaleźć się płyta ulubionego zespołu, słuchawki czy narzędzia, a czasem może to być spędzony wspólnie czas. Nie napisałam Wam tego przy okazji Dnia Mamy dlatego napiszę Wam to tutaj. Czasem wystarczy wspólna chwila, która może okazać się najlepszym prezentem dla drugiego człowieka. Zapamiętajcie to ;)

A Wy co zamierzacie sprezentować swoim Tatuśkom? 
Buziaki, Chmielova
___________________________
Znajdź mnie!

www.instagram.com/chmielova


chmielovaa@gmail.com

10 komentarzy:

  1. Mój tata zawsze dostaje jakiś kosmetyk. Teraz kupię mu tez chyba jakieś koszulki, bo narzekał, że już ma stare.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak pachną te perfumy :) A koszulka też niczego sobie :) W końcu to Tommy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Parada to świetna marka perfum. Ich męskie wydanie to można powiedzieć strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubiony zapach mojego męża, teraz wyszedł też nowy zapach Prady Luna Rossa Black, który jest równie cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. T-shirt Hilfigera i perfumy Prady dla faceta, ooo jak ja tu lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw trafiony w punkt! Prada to ulubiona marka mojego męża a Luna Carbon jak dotąd najlepsza z całej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie perfumy sprawdzają się najlepiej, mój tata jest zawsze mega zadowolony. W tym roku planuję kupić tacie Code Absolu Armaniego elegancki do garnituru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej sam już wybór dobrego prezentu stanowi na pewno dla wielu nie lada problem. Przy okazji ja chciałabym polecić zapoznanie się z wpisem https://zamowprezent.pl/jaki-prezent-na-dzien-ojca-wybrac-dla-milosnika-alkoholu gdzie właśnie wymieniono niektóre pomysły na prezent na dzień ojca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak chodzi o foto prezenty, to może warto też postawić na kubki papierowe z twoim zdjęciem, a w sumie rodziny, czy co tam będziecie chcieli ;). I zawsze też to będzie coś oryginalnego na prezent... Jak tak człowiek pomyśli, to wiele może znaleźć świetnych opcja na prezent.

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger