Szaleństwo zakupowe, czyli promocja Rossmann -55%/-49% | Wibo Maybelline Lovely

Już za dwa dni rusza kolejna edycja promocji w Rossmannie. Która z Was już zaciera łapki na zakupy? Ja powiem Wam szczerze, że tak jak kiedyś szalałam na tej promocji tak teraz podchodzę do niej z dystansem i kupuję tylko to co mam sprawdzone. Dlatego też dziś przychodzę do Was z kosmetykami, które moim zdaniem, są godne uwagi.

Sławna promocja -49% ma już swoje miejsce w drogerii Rossmann od dość długiego czasu, ale ostatnio przy okazji nowej aplikacji mamy nową ofertę czyli, -55% na trzy różne produkty. Myślę, że jest to naprawdę super sprawa jeżeli tylko zachowamy spokój i umiar. Niestety, nie od dziś wiadomo, że części asortymentu nie ma sensu kupować przy okazji promocji, bo online dostaniecie je w tej samej cenie kiedy tylko zechcecie i dlatego dziś zobaczycie te produkty, które są stałymi punktami tejże promocji a tym samym są rewelacyjne.


WIBO - Fixing Powder
Cena regularna: 12,99zł --> po rabacie: ok 7zł

Chyba nie muszę przypominać jak bardzo lubię ten puder. Uważam, że jest to najlepszy drogeryjny puder jaki istnieje. Utrzymuje na długo mat, a jeżeli już się wyświeca to w sposób bardzo ładny. Kto jeszcze nie miał z nim do czynienia to myślę, że z okazji tej promocji powinien się skusić. 

WIBO - Eyebrow Pomade 
Cena regularna: ok 24zł --> po rabacie: ok 13zł 

Aktualnie nie używam żadnej innej pomady do brwi i jakoś nie czuję potrzeby żeby nową kupić. Jak na pomadę za dwie dychy to jest to najwyższa jakość i trzeba mówić o tym głośno. W porównaniu do pomady marki Inglot wypada lepiej pod względem trwałości. Jedynym minusem jest gama kolorystyczna bo brakuje im nieco pośrednich kolorów. Niemniej jednak uważam, że ta pomada to hit hitów marki Wibo. 

WIBO - Deluxe Brightener 
Cena regularna: ok 19zł --> po rabacie: ok 10zł

Świetny korektor pod oczy, nie ma co! Mimo iż krycia nie ma na poziomie super hiper to i tak uważam, że jest to naprawdę fajny, lekki i niewysuszający korektor pod oczy. Będzie on idealny dla tych z Was, które nie muszą ukrywać nie wiadomo czego a chce rozświetlić spojrzenie. ;)


LOVELY - Silver/Gold Highlighter
Cena regularna: ok 9zł --> cena po rabacie: ok 5zł 

Te rozświetlacze to  zdecydowanie moi drogeryjni ulubieńcy. Za taką cenę nie ma się do czego przyczepić. Oba odcienie tworzą przepiękną taflę na policzku i spokojnie mogą konkurować z rozświetlaczami z górnej półki. 


LOVELY - Curling Pump Up Mascara
Cena regularna: 12,99zł --> cena po rabacie: ok 7zł

Mam straszny sentyment do tego produktu i mimo tego, że obecnie polubiłam się z tradycyjnymi szczotami to ta silikonowa musi być obecna w mojej kosmetyczce. Nie ma opcji żebym go nie miała, no nie wiem po prostu się lubimy i tyle. Efekt na rzęsach jest bardzo ładny, ale mniej dramatyczny niż ten który lubię ostatnio ;)


MAYBELLINE - Fit me! Matte + Poreless 
Cena regularna: 28,49zł --> cena po rabacie: ok 14zł 

Świetny podkład na co dzień. Ładnie wyrównuje koloryt i równie ładnie wygląda na buzi. Nie ma tutaj mowy o efekcie maski. Jest lekki przy czym krycie ma naprawdę w porządku. Na jego minus z pewnością wpływa gama kolorystyczna. Odcień 105 wcale nie jest jakiś super jasny, dlatego dla tych z Was które są blade to polecam go wypróbować właśnie na promocji i sprawdzić czy to jest to ;)


WIBO & LOVELY - Konturówki do ust

Nie wypisuję nawet ceny, bo one na tej promocji wychodzą za totalne grosze a mimo tego są świetne. Nie ma co przepłacać na konturówki do ust. Wibo i Lovely oferuje ich dość sporo i myślę, że niejedna z nich może być odpowiednikiem drogich konturówek jak nie pomadek. Są mięciutkie i łatwe w aplikacji przy czym widocznie przedłużają trwałość makijażu ust. Dla mnie bomba!

I tak właśnie prezentują się moje ulubione kosmetyki do których zawsze wracam przy okazji promocjo w Rossmannie. Tym razem mam zamiar zrobić zapas pudru, korektora i pomady do brwi. Czy mi się to uda? Nie wiem! Najwyżej będę jeździć od Rossmanna do Rossmanna! :) 

A Wy macie swoją #shoppinglist? Dajcie znać! 
Ściskam, Chmielova!
_________________________________________________________
Znajdź mnie! 

www.instagram.com/chmielova

www.facebook.com/chmielova

chmielovaa@gmail.com

7 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie mam zrobionej listy. Boję się, że będzie tak jak zawsze, czyli wejdę po 5 przeczy, wyjdę z 20... :D

    OBSERWUJĘ! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś zapewne zakupię, ale raczej nie będę szaleć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego żółtego tuszu. Na promocje się nie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wszystkie Dziewczyny czekają na tą promocję. Jestem bardzo ciekawa tego podkładu z Maybelline, ma bardzo dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, pokazałaś akurat 3 produkty, które mam zamiar kupić :) Pomada, tusz z Lovely i puder Wibo. Mam nadzieję, że uda mi się wszystko dostać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze rozglądnąć się za tymi konturówkami ;)

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/10/pink-world.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość z tych produktów to u mnie stali bywalce. Muszę wypróbować pomadę z Wibo:) Myślałam też o pudrze, jednak zdecydowałam się ostatnio na Ecocerę, a słyszałam, że dają podobny efekt:)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger