Hity kosmetyczne #3

Koniec marca nadchodzi, więc myślę że to odpowiedni czas na to by zaprezentować Wam hity kosmetyczne, które towarzyszyły przez cały miesiąc. Spośród wielu kosmetyków wybrałam właśnie te oto. A dlaczego? Po prostu sięgałam po nie najwięcej i cieszyłam się z nich używania bardziej niż z innych. 

1. WIBO - NEUTRAL EYESHADOW PALETTE


Co jak co, ale ta paleta zawirowała mi w głowie i to porządnie. Myślę, że dało się to odczuć na blogu, bo pojawiło się kilka wpisów na jej temat. I pewnie się powtórzę jeszcze nie raz, ale ta paleta jest naprawdę świetna. Polujcie na nią dziewczyny, a szczególnie a promocji -49% w Rossmannie, bo takowa się szykuje pod koniec kwietnia. Palety tej używam codziennie nawet wtedy kiedy nie wykonuję całego makijażu cieniami to używam najjaśniejszych do podkreślenia łuku brwiowego. Cudo, po prostu cudo. Za niecałe 30zł mamy wszystko czego nam trzeba do wykonania zarówno dziennego jak i wieczorowego makijażu. Polecam! 

2. L'OREAL PARIS - korektor True Match /Ivory/ 


Tak jak kiedyś myślałam, ze względu na kolor, że jest kurczątkiem tak teraz go kocham nad życie. W marcu gościł na mojej powiece jako baza oraz standardowo jako korektor pod oczy. Ślady użytkowania są i podejrzewam, że lada chwila się skończy dlatego też czekam na promocje, bo na pewno sięgnę po nowe opakowanie. Jeżeli zastanawiacie się nad kupnem tego korektora to polecam. Jest naprawdę super. Ma dobre krycie, ładnie rozświetla okolice pod oczami a i na powiekach spisuje się świetnie jako baza. Wielozadaniowość to to co lubię ;)

3. L'OREAL PARIS - POMADKA COLOR RICHE /EROTIQUE/


W zasadzie pomadki będą dwie, ale póki co mowa o tej. Jak wiecie jest to jedna z pięciu pomadek, które wygrałam w konkursie organizowanym przez L'Oreal Paris. W marcu ta pomadka gościła baaaardzo często na ustach. Używałam jej na zmianę z inną pomadką, którą zaraz zobaczycie. Ale wracając do tej. Jest tak cudowna, tak przyjemna w aplikacji  i noszeniu, że nie da się tego opisać. Kolor, moim zdaniem, jest idealny właśnie na przełom zimy i wiosny. Tak, zdecydowanie moja ulubiona z całej piątki! 

4. M.A.C - POMADKA /WHIRL/


Kupiona w połowie marca, noszona na zmianę z pomadką z L'Oreal Paris. Ten oto kolor był moim must have przez bardzo długi czas. Tak się składało, że jak chciałam ją kupić to była niedostępna zarówno online jak i w sklepie stacjonarnym. Dopiero chwilę temu pojawiła się na nowo i znalazła się w moich rękach. Kolor bardzo dobrze wszystkim znany. Cudowny, matowy brąz. Co jak co, ale myślę że na pomadki z MAC warto wydać 86zł. Jest to dużo,nawet bardzo, ale dla takiej jakości warto. A tak z ciekawości, znacie jakieś tańsze zamienniki tej oto pomadki? Dajcie znać! 


A na koniec mam dla Was swatche obu pomadek ;)


A co u Was było najlepsze w marcu? 
Buziaki, Chmielova
_____________________________________________________________________________________

Mam do Was jeszcze jedną prośbę, od wczoraj na moim blogu widnieje baner facebookowy (po prawej stronie) i było by mi baaaardzo miło gdybyście polubili mnie <3 Będziecie wtedy na bieżąco z tym co u mnie i kiedy pojawi się coś nowego! Z góry dziękuje <3 A i jak nazbiera się Was tam więcej to pomyślę o rozdaniu ;)

29 komentarzy:

  1. Pomadka z MACa ma rewelacyjny kolor! Poluję na taki :)Ja w marcu zakochałam się w tuszu do rzęs z FM.
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ta pomadka z Maca marzenie *.*, fajny post :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah te maczki, muszą być wszędzie :) Poluję na tę paletę z Wibo, ale nigdzie jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maczki rosną na wiosnę! :D A pytałaś Pań w Rossmannie? Bo ja jak byłam po swoją to na półce nie było ani jednej tylko Pani mi wyciągnęła z szuflady! :D

      Usuń
  4. Super :) ja dziś kupiłam sobie szminkę w kredce golden rose :) ale bardziej naa codzien beżową w kolorze ciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kredki z Golden Rose są genialne!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. U mnie w marcu na twarzy gościły głownie kosmetyki Kobo i Golden Rose :) Piękny kolor Mac <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Kobo mam tylko tusz i bronzer, więc myślę, że czas na poszerzenie kolekcji ;)
      Pozdrawiam ciepło ;)

      Usuń
  6. Kusi mnie zakup tej palety o której wspomniałaś :) Muszę poczekać na promocje w Rossmannie. Oj muszę, bo paleta kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama mam szminki z MAC i owszem uważam, że warto bo kolory są piękne, wyraziste, pojemniki ładne i niezniszczalne jednak za tą cenę mogliby poprawić trwałość. mogę nawet dopłacić do 100 zł byleby nie musieć wypierać się wszystkiego poza rozmową bo stracę z ust szminkę.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/03/open-season-clothing-haul.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co do trwałości nie mam zastrzeżeń. Mnie bez problemu wytrzymuje kilka godzin i nawet przy jedzeniu 'zjada' się równomiernie. Ale wiadomo - każdy ma inne oczekiwania.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękna ta paletka cieni.

    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiam się nad tą paletką. co prawda nie przepadam za testowaniem kosmetyków. wolę nawet wydać ciut więcej ale kupić coś, co mi się sprawdzi. a tej nie wiem, czy używałabym tak często. Z kolei korektor z loreala to u mnie totalny niewypał- ostatnio trafił nawet do bubli. Kolor piękny, ale nie utrzymuje się na mojej twarzy za nic. A przy nawet najmniejszych powiewach ciepła za oknem- waży się i przebija przez podkład. Nie zastyga.
    Zapraszam do mnie http://maginspires.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto zakupić tę paletę ;) A co do korektora to szkoda, ale tak to czasem jest, że dla kogoś to hit a dla drugiego bubel. Ach te kosmetyki :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Tez mam ta paletę Wibo i jestem zakochana! Stała sie moja ulubiona paletka i jak narazie nic jej nie pobije jeżeli chodzi o tańsze wersje :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakakolwiek pomadka z Mac to must have dla każdej dziewczyny/kobiety. Są niesamowite! Sama posiadam tylko, że w odcieniu czerwonym Ruby Woo - polecam :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruby Woo cudowna! Też mam i jest moja ulubiona czerwień w kosmetyczce ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Ta paleta jest rewelacyjna!!! :) Muszę sobie ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta paleta mnie coraz bardziej kusi i tylko czekam na promocję w Rossmannie. Wtedy będę na nią polować! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paleta jest przepiękna.. Ale nadal jej nie kupiłam :x Niemniej jednak kupię na pewno i cały czas o niej pamiętam :D ♥ Marzy mi się jakaś pomadka z Mac, a ostatnio pokochałam brązy na moich ustach :) Same perełki nam pokazujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach tam perełki, jeszcze jest tyle perełek które chciałabym mieć w swoich łapkach! :D Moją pierwszą pomadką z MAC była Heroine (matowy fiolet) A może by tak napisać o moich maczkach? :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Świetni ulubieńcy. Paletka super ! Piękne kolory, a makijaże robisz piękne. Do tego szminka z MAC - nie mój odcień - ale Tobie jest w nim na pewno ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za ciepłe słowa! :) A żeby sprawdzić czy dobrze mi w tej pomadce to zapraszam na instagrama :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger