W Maju jak w raju!

Witam Was moi kochani po ''małej'' przerwie!
Z powodu kończącego się semestru na studiach oraz zbliżającej się sesji jestem chodzącym brakiem czasu. A nie chcę pisać do Was na odczepnego tylko jak już coś od siebie dać to w 101%. Dlatego też dzisiaj przygotowałam dla Was ulubieńców maja. W sumie mogłabym jutro je pokazać, ale na jutro szykuję coś zupełnie innego. W tym miesiącu do moich ulubieńców trafiły dwa cienie z Inglot'a, mascara oraz pomadka.



1. MASCARA - BOURJOIS - TWIST UP THE VOLUME
Zdecydowany ulubieniec nie tylko w maju, ale spośród wszystkich mascar. Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona zarówno z pracy tym produktem jak i z efektów. Nie skusiłam się na żadne przedłużanie rzęs, dlatego też mam odwieczny problem z nimi, bo są krótkie i generalnie nie widoczne. Używałam już wielu mascar, ale głównie dawały one tylko kolor czarny. A tu nagle BUM! Tak jak była chwalona ta mascara przez innych tak ja dalej będę ją chwalić. U mnie spisuje się super, nawet na tych moich krótkich rzęskach widać wydłużenie i podkręcenie. A i najważniejsze ma ona to takie fajne przekrętałko co daje nam w sumie dwie szczoty - super sprawa! 


 Po lewej pozycja numer 1, a po prawej pozycja numer 2.
 
2 i 3. CIENIE DO POWIEK - INGLOT - FREEDOM SYSTEM - 360 oraz 461
Ach, ten freedom system. Co jakiś czas kupuje po kilka cieni, by móc w końcu uzupełnić całą dwudziestkę. Jakiś czas temu powędrowałam do Inglota z myślą przewodnią Brąz. Potrzebowałam czegoś matowego i czegoś z delikatnym błyskiem. No i oczywiście dwa cienie mnie oczarowały. 
*Pierwszy to cudowny głęboki lecz nie za ciemny, matowy brąz. Okazał się szalenie funkcjonalny, ponieważ pięknie prezentuje się jako cień na powiece oraz jako kosmetyk do podkreślenia brwi.
*Drugi to jasny karmelowy brąz z drobinkami. W połączeniu z odrobinę ciemniejszym cieniem plus kreską wygląda znakomicie. Jest idealny do delikatnego makijażu.




A tutaj matowy cień w roli podkreślacza brwi ;)

4. POMADKA - GOLDEN ROSE - 133
Tak energetyzującego i soczystego koloru na okres letni nie spotkałam! Poprzez swoją formułę daje przepiękne połyskujące wykończenie, co w blasku słońca jest przepiękne! Jako, że jestem minimalistką i nawet w lato chodzę ubrana w czerń i biel to właśnie pomadka jest tą odrobiną koloru w całej mnie. A ta jest po prostu super. Jeżeli szukacie czegoś naprawdę WOW i co będzie widoczne z daleka to sięgnijcie po ten kolor! 
A i pamiętajcie cena to 10,90zł, więc jest to niewiele a jakość jest genialna!





A u Was co w maju było rajem? :D

9 komentarzy:

  1. Kurcze, tyle osób już zachwala tę maskarę, że chyba za niedługo się za nią skuszę! :) a ta pomadka świetnie do Ciebie pasuje :)
    Pozdrawiam!

    urodazakupyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Mascara super, ale dobrze jest kupić ją na promocji, bo w cenie regularnej to ok 50zł :)

      Usuń
  2. tez mam zamiar kupic tę mascarę :)
    szminka jest świetna, bardzo ci pasuje ten kolor!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele osób poleca tę maskarę, sama testowałam i jest rewelacyjna!

    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskara jest wpsaniała <3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Golden Rose, mają świetne kolory i przystępne ceny (:
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem zwolenniczką tego tuszu do rzęs, sprawdza się idealnie.:)
    Pomadka ma bardzo ładny, wyrazisty kolor i muszę przyznać, że pasuje do Ciebie!:)
    Życze samych 5 w czasie sesji! I sobie po cichu również.:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger