TOP 5 POMADEK NA WIOSNĘ

Powiem Wam, że aż chce się żyć. Piękna pogoda za oknem oznacza nie tylko zmianę ubioru, ale też zmianę kolorów na ustach. Podejrzewam,  że i tak będę mieszać je z tymi zimowymi, ale mimo wszystko to właśnie one wyznaczają początek wiosny. Dlatego też zapraszam Was do przeczytania o moich pięciu najlepszych pomadkach na wiosnę. 

Prezentowane przeze mnie szminki nie są w jakiejś specjalnej dla mnie kolejności. Po prostu wszystkie na swój sposób kojarzą mi się z wiosną. Tak, więc zapraszam!


1. L'Oreal Paris - Color Riche /373 - Magnetic Coral/


Początkowo nie byłam przekonana do tego koloru, ale powiem Wam, że jak patrzę za okno to aż się chce 'ubrać' na usta taką energetyczną pomarańcz. Myślę, że będzie to idealne zwieńczenie podstawowej mojej codziennej stylizacji. Biel plus czerń i tylko kolor na ustach. Tak to jest zdecydowanie to co uwielbiam. 
2. Golden Rose - Velvet Matte /13/


Niezmiennie od kilku lat mam ją w swojej kosmetyczce. Zawsze do niej wracam na wiosnę. Kojarzy mi się z kwiatami. Przepiękna matowa pomadka w intensywnym kolorze to moim zdaniem podstawa w słoneczne dni. Gorąco Wam polecam ten odcień, bo jest przepiękny. Dziewczęcy, podkreślający urodę i trwały. 
3. M.A.C - Snob 


Choć mam wrażenie, że troszkę ten kolor mnie wymywa to i tak go bardzo lubię. Wykończenie jest satynowe przez co usta ładnie wyglądają. Kolor iście cukierkowy i to właśnie dlatego kojarzę go z wiosną. Słoneczne dni, lody, sukienki. Tak to jest definicja tej pomadki. Co ciekawe, mam ją już długo i przeżyła ona ze mną już trzy zmiany koloru moich włosów i właśnie biorąc to pod uwagę to za każdym razem wyglądałam w niej inaczej. I w sumie jakoś się nie przejmuje, że jest odrobinkę za jasna. A może za bardzo? 
4. NYX - Soft Matte Lip Cream /Addis Ababa/


Odrobinkę podobna do Golden Rose, ale mimo to jest zupełnie inna. Płynna formuła daje ładne matowy wykończenie i jest nie do ruszenia przez kilka dobrych godzin. Chyba mi się już kończy, ale z nadzieją ją używam, że jeszcze jedną wiosnę i jedno lato ze mną przeżyje. 
5. M.A.C - Ruby Woo


El Classico! Czyli piękna, matowa czerwień. Ten oto kolor jest nieśmiertelny. Dobry zarówno na zimę jak i na wiosnę i lato. Czerwona, matowa pomadka to dla mnie must have. Mimo, że mam ich kilka to jednak najczęściej sięgam po Ruby Woo. Niby czerwień, ale to nie jakaś tam czerwień - to najpiękniejsza czerwień na świecie. Wykończenie to Retro Matte, ale ja nie mam problemu z wysychającymi ustami, więc wiecie. Jak zastanawiacie się nad swoją pierwszą pomadką z MAC to proponuję Wam zaopatrzyć się właśnie w tę piękną i ponadczasową czerwień. 
Mam dla Was jeszcze swatche tych oto pomadek:


Mam nadzieję, że ten szybki wpis Wam się spodobał i koniecznie dajcie znać jakie kolory goszczą u Was w ten oto cudowny czas. 
Buziaki, Chmielova.
_________________________________________________________________________________

Bądź na bieżąco! 
Instagram <follow>
Facebook <like>

11 komentarzy:

  1. Piękne odcienie, lecz ostatni naprawdę się bardzo wyróżnia :)
    Pozdrawiam!

    ROZDANIE NA BLOGU - KLIK! =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolory są piękne :) i muszę przyznać, że większość kolorów mam :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie soczyste odcienie na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pomadki! Takie żywe kolory kojarzą się zdecydowanie z wiosną! :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. NYX i Ruby Woo to moi faworyci poza GR, który wystąpił też u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście Mac najpiękniejszy odcień, chociaż wszystkie cudne :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lip cream z nyx boski !


    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2016/04/key-to-happines.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kochana Ruby Woo! jest wspaniała <3

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko GR - niedawno trafiła do mojej kosmetyczki i jestem bardzo z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger