#LipsOnFleek: Feels So Grand | MAC Retro Matte Liquid Lipcolour

Czerwień na ustach to coś co lubię najbardziej i coś co najczęściej wybieram nawet na co dzień. Dlatego też pomyślałam, że co jakiś czas będę opisywała Wam jakąś czerwoną pomadkę, a że mam ich dość sporo to na pewno poznacie kilka ciekawych typów. Dziś chciałabym opisać jedną z piękniejszych czerwieni jakie posiadam w swojej kolekcji za którą szaleje i mam nadzieję, że Wy też oszalejecie. ;) Poznajcie niesamowitą czerwień MAC Cosmetics, Feels So Grand.

Marka MAC Cosmetics jest bardzo dobrze znana jeżeli chodzi o pomadki. Ich klasyczne w sztyfcie występują w wielu odcieniach oraz wykończeniach, ale ja dziś opowiem Wam o ich płynnej wersji wykończenia Retro Matte zwanej Liquid Lipcolour. W ofercie regularnej znajdziemy 15 odcieni tejże płynnej pomadki, od nude aż po czerwienie i fuksje. Ale Wy wiecie, że ja jestem fanką czerwieni, dlatego też w moje ręce wpadł odcień Feels So Grand.


KOLOR 


Feels So Grand to czerwień, która naprawdę zwraca na siebie uwagę. Generalnie czerwień ma to do siebie, że jest w centrum uwagi, ale ta czerwień aż prosi się żeby na nią popatrzeć. Głęboka, seksowna i wybielająca zęby czerwień to coś co każda fanka takich ust pokocha. Dlatego też jeżeli jesteście tak samo walnięte na punkcie czerwonych pomadek jak ja to zdecydowanie warto mieć w swojej kolekcji tę pomadkę. Co prawda, może się ona okazać za odważna dla tych z Was, które nie noszą czerwieni na co dzień, ale czasem warto zaszaleć ;)

FORMUŁA


Formuła tej pomadki jest płynna na tyle by móc spokojnie pomalować sobie usta. Pozwala na lekkie manewry, ale trzeba brać bardzo mało produktu bo pigmentacja jest naprawdę świetna. Po wyschnięciu usta są całkowicie matowe i jest to zdecydowanie bardziej suchy matowy efekt, który może wysuszać bardziej delikatne usta, dlatego zwracam Wam na to uwagę. Jeżeli zaś nie martwicie się wysuszeniem ust, a kochacie ultra matowy efekt to jest to pomadka dla Was. ;)

TRWAŁOŚĆ 


Wykończenie tej pomadki mówi wszystko o trwałości. Retro Matte to najtrwalszy wariant w temacie pomadek od MAC Cosmetics. Bez problemu przetrwa długie rozmowy, picie a nawet jedzenie. Przy jedzeniu zjada się od środka na tyle ładnie, że bez obaw możemy dołożyć pomadkę tylko tam gdzie się zjadła. Jak dla mnie jest to trwałość na naprawdę wysokim poziomie i pod tym względem się nie zawiedziecie. 

TAK CZY NIE?


I tak i nie. Jeżeli jesteście fankami czerwieni jak ja i nosicie je bez względu na okazję to koniecznie musicie rozważyć kupno tej pomadki. W cenie regularnej jest ona za 107zł i uważam, że jest to dużo jak ma pomadkę, ale warto wydać te pieniądze ze względu na niepowtarzalny kolor. Natomiast, nie jest to pomadka dla tych z Was, które dopiero zaczynają przygodę z czerwienią, ponieważ ta czerwień krzyczy sto razy bardziej niż inne, które posiadam. No chyba, że chcecie zaszaleć to jak najbardziej! ;)

Sklep online:

P.S. Dajcie znać czy chcecie tę serię raz w miesiącu czy częściej ;) Liczę na Was!

Ściskam, Chmielova
_____________________________
Znajdź mnie!

www.facebook.com/chmielova

www.instagram.com/chmielova

chmielovaa@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam czerwień na ustach, a ta wygląda zjawiskowo. Jeszcze nie miałam okazji próbować pomadek MAC, ale kiedyś na pewno na jakąś się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna czerwień, ale zdecydowanie nie dla mnie. ;) u mnie o wiele lepiej sprawdzają się brudne róże czy nawet fiolety, w czerwieni wyglądam jak klaun albo mała dziewczynka, która dorwała się do kosmetyków mamy. ;) a szkoda, bo jednak co czerwień na ustach to czerwień. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kolor! choc u mnie pewnie wygladalby zle, bo nie lubie sie za bardzo w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham czerwienie. Ostatnio trochę poszły w odstawke na rzecz nudziakow, ale muszę znów po nie sięgnąć. Ta z Mac jest przepiękna ! Z tych płynnych pomadek mam taką w kolorze fioletowym Oh Lady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie kobiecy odcien czerwieni <3

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger