Włosy jak nowe! | BasicLab Dermocosmetics

Nigdy nie sądziłam, że coś się u mnie zmieni w temacie pielęgnacji włosów. Od stu lat myłam włosy tym samym szamponem i nie wierzyłam, że coś może wywołać zaskoczenie na mojej twarzy. Jednakże jakiś czas temu podjęłam współpracę z marką BasicLab i otrzymałam do testowania szampony, które totalnie zmieniły mój punkt widzenia. Nie dość, że odkryłam wspaniałe naturalne produkty to dodatkowo zainteresowałam się tematem włosowym co okazało się być bardzo ciekawe.

W swojej paczce otrzymałam dwa szampony: do włosów farbowanych oraz na wypadanie włosów. Bardzo się ucieszyłam, że dostałam taki zestaw bo to oznaczało testowanie tych produktów nie tylko przeze mnie. Tak się świetnie złożyło, że mojemu facetowi wypadają włosy i okazał się być świetnym kandydatem do testów. I tym sposobem jestem w stanie opowiedzieć Wam o dwóch szamponach o różnym przeznaczeniu. 

SKŁAD
Producent zapewnia Nas, że są to wysokiej jakości naturalne szampony nie zawierające parabenów, SLS (składnik zaburzający produkcję łoju), SLES (podobny do SLS, lecz łagodnieszy), MiTu (konserwant - wycofany) oraz Phenoxyehanolu (konserwant). A zatem przyjrzyjmy się składowi: 

Aqua, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin,Lauryl Glucoside, Laureth-2, Coco-Glucoside, Glycol Distearate, Panthenol, Hydrolyzed Keratin,Citrus Grandis Fruit Extractt, Carica Papaya Fruit Extract, Polyquaternium-10, Zinc Gluconate, Copper Gluconate, Magnesium Aspartate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum

Tutaj akurat mamy skład szamponu do włosów farbowanych, a dlatego, że każdy szampon jest dostosowany do potrzeb i stąd składy mogą się różnić. A patrząc na skład tutaj, śmiem stwierdzić, że faktycznie jest dobrze. Może się nie znam jakoś superowo na składnikach, ale myślę że jest w porządku.

SZAMPON DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

Powiem krótko, szampon do włosów farbowanych to istna rewelacja. I wiem co mówię, bo skoro używałam jednego produktu przez sto lat i myślałam, że jest dobrze to naprawdę byłam w błędzie. Szampon marki BasicLab to idealna propozycja dla kobiet farbujących włosy, które potrzebują dodatkowego nawilżenia oraz ochrony koloru. I prócz tych dwóch rzeczy, ten szampon sprawia, że Wasze włosy układają się same. Poważnie. Uwielbiam efekt jaki zostawia na włosach, a i co najważniejsze musicie przytrzymać  szampon 3-4 minuty i dopiero wtedy spłukać. I efekt, który uzyskujemy jest tego wart ;)

SZAMPON NA WYPADANIE WŁOSÓW

Jako, że mój mężczyzna boryka się z wypadającymi włosami i nic na niego nie działało, to tym bardziej byłam ciekawa czy ten szampon coś wskóra. Po miesięcznym stosowaniu poprosiłam go o napisanie kilku słów o tym co sądzi na temat szamponu:

''Szampon BasicLab jest świetnym rozwiązaniem dla ludzi z wypadającymi i łamiącymi się włosami. Opakowanie wyposażone w dozownik pozwala na zastosowanie tyle szamponu ile wymagają nasze włosy dzięki czemu nie będziemy zużywać go więcej niż potrzeba. Co do zastosowania to wystarczy przytrzymać szampon na włosach przez 3-4 minuty a po wysuszeniu włosy są przyjemne w dotyku oraz zyskują na objętości. Ale nie to jest najważniejsze! Mogę śmiało stwierdzić, że szampon spełnia swoje podstawowe założenie jakim jest zmniejszenie wypadania włosów. Po kilku zastosowaniach zauważyłem znacznie mniej wypadających i łamiących się włosów. Powiem Wam, że jest on warty swojej ceny i mogę go śmiało polecić każdemu kto ma problemy z wypadającymi włosami.''

I co tu więcej mówić, mój to się chyba minął z powołaniem :D 

TAK CZY NIE?
Jeżeli chcecie uratować swoje włosy bądź zafundować im porządną regenerację to zdecydowanie polecam Wam szampony marki BasicLab. I mimo swojej dość wysokiej ceny (ok 50zł/300ml) to ja brałabym je w ciemno. Wiem, że mnie nie zawiodą a tylko wzmocnią i poprawią kondycję włosów. A czasem warto zapłacić za coś troszkę więcej, ale wiedzieć, że to jest to! Podsumowując, zarówno ja jak i mój polecamy Wam naturalne szampony od BasicLab. Są genialne! 

Strona producenta: BASIC LAB

Możecie je kupić min. w sieci Aptek DOZ.

Ściskam, Chmielova
__________________________
Znajdź mnie!

www.facebook.com/chmielova

www.instagram.com/chmielova

chmielovaa@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Ja mam problematyczne włosy, które mało który szampon lubią i wyglądają po nim dobrze. Niestety nie sprawdzają się u mnie szampony bez SLS i SLES, choć na 100 wypróbowanych jeden był dobry, ale musiałam go zużywać w ogromnych ilościach, aby domyć włosy. Piękne opakowania, uwielbiam szampony z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie, gdy szampony mają pompkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydany wpis. Mam problem z włosami więc takie produkty się przydadzą, dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znalam marki ale mam ochote zafundowac poprawe kondycji swoim wlosom :D

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger