Q&A: Praca, kosmetyki, magisterka.

Kilka dni temu pod zdjęciem na Instagramie (klik) zaprosiłam Was do pierwszego Q&A i postanowiłam, że w ramach czwartkowego wpisu odpowiedzi pojawią się właśnie tutaj. Co prawda za wiele pytań nie padło, ale mimo to uważam, że jest to świetna droga do powiedzenia czegoś więcej o sobie. Kto ciekawy, to zapraszam do dalszej części wpisu. 

No, także bez zbędnego gadania przejdę do pytań, które padły pod poniedziałkowym zdjęciem.

1. "Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?"

Wbrew pozorom to pytanie jest naprawdę bardzo trudne. Mam dużo kosmetyków i ciężko mi powiedzieć, który kocham najbardziej z tej całej mojej kolekcji. Wynika to z tego, że w każdej, hm, kategorii mam swoje ulubieńca i w związku z tym najlepiej będzie jak wymienię każdego z nich. Kategorie poukładałam tak jak robię makijaż każdego dnia, więc mamy tak:
- brwi: bezapelacyjnie pomada do brwi marki Wibo (02)
- podkład: MAC Pro Longwear - najleeeepszy
- korektor: Catrice Liquid Camouflage
- puder: Fixing Powder od Wibo na zawsze w mej kosmetyczce
- bronzer: co prawda jest to róż marki NYX w kolorze Taupe, ale jest idealny do konturowania
- rozświetlacz: Mary Lou Manizer od The Balm
- mgiełka utrwalająca: niezmiennie Inglot 
- tusz do rzęs: Marc Jacobs - Black Noir 
- pomadka: jest to dla mnie najcięższa kategoria, bo pomadki to moje uzależnienie, ale myślę że niezastąpiona Ruby Woo od MAC jest moim największym ulubieńcem

2. "Jaki kosmetyk jest na liście Twoich marzeń?"

I zaś padło pytanie na które nie potrafię odpowiedzieć jednym słowem. Gdy myślę o kosmetykach, które mam na liście marzeń to mam przed oczami paletę Kat Von D. Tę do konturowania zwaną Shade and Light. Później widzę rozświetlacz z Double Gleam z MAC oraz C-Pop marki Becca. No a po tym to pojawia mi się w głowie milion pomadek z różnych firm ;)

3. "Gdzie chciałabyś spędzić wakacje?"

W Londynie. I tak się składa, że już we wrześniu tam będę i już nie mogę się doczekać dnia wylotu. 

4. "Do kogo chcesz iść na seminarium magisterskie?"

To zależy kto będzie. 

5. "Ile czasu dziennie poświęcasz na prowadzenie konta na IG?"

To zależy od dnia. Staram się dodawać jedno zdjęcie dziennie, przy czym czas tworzenia zdjęcia też jest różny. Co więcej, prócz samego zrobienia zdjęcia przebywam na Instagramie prawie cały czas (lol) oraz staram się wrzucać zdjęcia na Instastory. 

6. "Pracujesz? I gdzie? Bo co wejdę na Instagram to jakieś zdjęcia z zakupami :)"

W chwili obecnej nie pracuję. Mam wakacje i odpoczywam od nauki, bo ani się nie obejrzę a już będzie trzeba jeździć na uczelnie. 

7. "Ile jesteś z tym swoim pięknym? Bo chyba całą wieczność"

Za chwilę wybije nam 6 rocznica. Tak, więc no, 6 lat moja droga. 

***
Jak widać, część pytań związana z kosmetykami, a część z życiem osobistym. Mam nadzieję, że mimo niewielu pytań taka forma wpisu się Wam podoba i że dowiedziałyście się czegoś nowego o mnie. Dajcie koniecznie znać czy chcecie kolejne Q&A czy może coś innego. ;)

Ściskam, Chmielova
__________________________________
Social Media: 
Instagram: chmielova
Facebook: chmielova
Kontakt: chmielovaa@gmail.com

2 komentarze:

  1. Jeśli jechałabym do Anglii to do Liverpoolu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to będzie pierwszy raz w Anglii także padło na Londyn :)

      Usuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger