HAUL: MAC | PROMOCJA 3 ZA 2

Nie skorzystanie z promocji w MAC byłoby po prostu grzechem. Do końca miesiąca lipca trwa promocja  3 za 2, i najtańszy produkt z całej trójki dostaniecie za jednego grosza. No sami powiedzcie, czy to nie jest świetna okazja na kupienie nowych produktów? No właśnie! Dlatego też ja skorzystałam i przychodzę do Was z produktami na które skusiłam się będąc w MAC. 

Sama idea promocji 3 w cenie dwóch bardzo mi się podoba, bo w zależności od potrzeb jesteśmy w stanie dobrać sobie set idealny. W moim zestawie znajdują się kultowe produkty, na które miałam ochotę już od bardzo dawna i dopiero teraz postanowiłam się na nie skusić.

Prep + Prime FIX+ (90zł/100ml)


Skoro tyle szumu wokół tej mgiełki to czas w końcu sprawdzić czy jest tego warta. Naoglądałam się tyle różnych tutoriali czy recenzji, że nie mogłam już dłużej zwlekać z zakupem tego produktu. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. 

Powder Blush - HARMONY (100zł/6g)


Mimo tego, że poszukuje się go w kategorii róży do policzków, jego odcień jest na tyle chłodny, że mam nadzieje, będzie świetny do konturowania. A będąc uzależnioną od tego typu produktów nie mogłam przejść obojętnie obok, kultowego już różu do policzków w kolorze Harmony. Jak tylko go przetestuję to na pewno wrócę z pierwszym wrażeniem ;)

Satin Lipstick - TWIG (86zł - w moim przypadku symboliczny grosz)


Miała być matowa a jest satynowa, ale nie przeszkadza mi to. Bardzo lubię ten typ wykończenia jeżeli chodzi o pomadki z MAC, co więcej - w tym kolorze się po prostu zakochałam. Wybierając pomadkę, tym razem wiedziałam, że nie chcę żadnych szaleństw tylko coś w odcieniu dusty rose, co ładnie podbije kolor ust. Nietypowo jak na mnie, ale czasem ma się po prostu ochotę na coś innego niż zwykle. ;)

I tak oto prezentują się moje wczorajsze zakupy w MAC. Jestem z nich bardzo zadowolona i już nie mogę się doczekać, aż je przetestuję. 

I pamiętajcie, promocja trwa do 31 lipca! Macie jeszcze 8dni, jak dobrze licze :D

Ściskam, Chmielova
______________________________________________

Znajdź mnie! 

www.instagram.com/chmielova

www.facebook.com/chmielova

chmielovaa@gmail.com

19 komentarzy:

  1. Hej! Daj znać jak spisuje się ten Primer, jestem ciekawa, ale nikt ze znajomych tego nie stosuje...
    Pozdrawiam,
    e-mally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie pojawi się za jakiś czas pierwsze wrażenie ;)

      Usuń
  2. Super kosmetyki, primer jest świetny :)
    _______________
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzech nie skorzystać z takiej promocji ale ja w tym miesiącu już troszkę przesadziłam... ciekawe czy można kupić 3 pomadki? (Bardzo je lubię a na mojej liście są już kolejne )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że można, bo nie widziałam nigdzie żadnej informacji o mieszaniu produktów. Jedynie jest info, że najtańszy jest za grosz ;)

      Usuń
  4. szkoda,ze do konca lipca ;< wyplata dopiero poczatkiem sierpnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej, ale może za jakiś czas znowu będzie taka promka :D

      Usuń
  5. Harmony jest nie do zdarcia! :D Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie mgiełka Fix plus się nie sprawdziła. Dużo bardziej wolę Primer Water ze Smashboxa :) Podobnie jest z różem Harmony, dla mnie był za ciemny. A pomadka Twig, to jedna z dwóch, które posiadam w swojej toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi a jak nie to sięgnę po tę ze Smashboxa :)

      Usuń
  7. Chętnie poznam opinię na temat primera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już sobie zakupiłam swoje zdobycze, oczywiście poleciały do mnie 3 pomadki :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się jakie kolorki wpadły w Twoje ręce :*

      Usuń
  9. Ja dzis jadę do swoje trzy cudeńka ;*
    Już za kilka dni wpis u m nie na blogu..

    OdpowiedzUsuń
  10. U la la ! Same perełki :) czekam na recenzję Harmony ;)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger