Kosmetyczne żniwa sierpniowe

Cześć!
Sierpień kojarzy mi się ze żniwami. Jakoś tak od dziecka ktoś tam zawsze mówił, że sierpień to miesiąc żniw i tak już zostało. Jak się jedzie poza miasto w sierpniu to widać snopki i słychać maszyny, które dalej pracują nad zbieraniem plonów. Zatem jak już nawiązałam do żniw to czas sprawdzić, które kosmetyczne plony okazały się być cudowne w tym miesiącu.

1. MAC - FALSE LASHES EXTREME BLACK (próbka)

Próbkę tego tuszu dostałam zamawiając boxa z pędzlami. Początkowo nie byłam przekonana, że cokolwiek
ten oto tusz do rzęs zdziała na moich kikutach. Jednak skoro mam już próbkę to dlaczego mam jej nie wykorzystać. Używałam jej na zmianę z moim ulubionym od dawna Twist Up The Volume i powiem Wam, że bardzo polubiłam się z tym tuszem z MAC. Ładnie wydłuża, nie skleja, nie osypuje się i co najważniejsze daje rade z moimi krótkimi rzęskami. Polubiliśmy się do tego stopnia, że rozważam kupno go w wersji standardowej. Tusz godny polecenia, czyli jak wszystko z ukochanego maczka. 
Cena regularna: 98zł 
Gramatura w wersji oryginalnej: 8g.




Ostatnimi czasy ten oto róż codziennie wędruje na moje policzki. Ogólnie bardzo lubię te róże w Wibo, ale ten jakoś szczególnie przypadł mi do gustu. Jak już wiele razy wspominałam, jestem bladziochem i ten róż dodaje koloru mojej cerze w sposób bardzo subtelny. Delikatnie ociepla buzię oraz daje cudowne matowe wykończenie. Zdecydowanie daje okejkę i polecam z całego serca! 
Cena: ok 10zł
Gramatura: ok 3g





A to jest hicior! Niedrogi korektor, który jest naprawdę genialny chyba nie zdarza się zbyt często. Ten oto jest idealny pod oczy. Świetnie rozświetla i ma dobre krycie. Praca z tym produktem jest bardzo przyjemna. Korektor bardzo ładnie wtapia się w skórę, więc jest zupełnie niewidoczny a okolica pod oczami naturalnie rozświetlona. Jak dla mnie naprawdę dobry produkt. Tak teraz myślę, że Wibo to godna firma, która zasługuje bez wątpienia na większą uwagę, 
Cena: ok 14zł
Gramatura: 1,7ml




A jak tam Wasze żniwa? Owocne?
Piszcie kochane! 
Buźka, Chmielova!

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam kiedyś tego różu przez baaardzo długi czas,super był :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie dawno szukałam dobrego korektora pod oczy i zaś wylądowałam z evelajnem. Masz zły tajming tych postów! :P

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger