Pierwszy jesienny makijaż

Cześć!
Jesień zawitała do nas na całego. Czuć ją w powietrzu. Poranki już nie są gorące tylko rześkie, szybciej zachodzi słońce i generalnie czas zapomnieć o gorących wręcz dniach. Jednakże nie zmienia to faktu, że lubię jesień. Lubię ją za botki, za ciepłe chusty i szale i za bycie w pełni otulającą porą roku. Dlatego też dzisiaj mam dla Was mój pierwszy jesienny makijaż wykonany paletką Makeup Revolution /Flawless/



Na wstępie chcę Wam powiedzieć, że paletka jest naprawdę rewelacyjna. Kosztowała 40zł + koszty wysyłki. Jak na paletę z tej rangi cenowej to chylę czoła. Cienie są bardzo dobrej jakości. Szczególnie polubiłam te mieniące się, ponieważ są bardziej kremowe niż zwykłe matowe. Na załączonym poniżej zdjęciu widać, że kilka z nich jest skruszonych, ale to nie wynik słabej jakości tylko w trakcie podróży ze sklepu do mnie paleta miała kuku, ale reklamacja się dokonała i sklep mi wynagrodził to w 200%, także wszystko jest super. 
 
 
Każdy cień ma swoją nazwę i mam nadzieję, że jak Wam je wypiszę to będziecie w stanie zobaczyć. A jutro zrobię szybki edit i wrzucę swatche, bo dzisiaj już jest na to zbyt późno. A zatem przejdźmy do makijażu. Na przygotowanej do malowania powiece (krem + baza) zaczęłam od zaznaczenia zewnętrznego kącika czarnym cieniem o nazwie Night (ostatni cień). Po rozblendowaniu koloru na tyle, by została tylko mgiełka nałożyłam na centralną część oka cień o nazwie Red Night (ostatni rząd, trzeci od lewej). Jest to cudowny połyskujący cień, moim zdaniem idealny na jesień. Natomiast w wewnętrznym kąciku oka nałożyłam niesamowicie opalizujący złoty cień o nazwie Gold Digger (drugi rząd, trzeci od prawej). Jeżeli chodzi o dolną powiekę to odpowiednio nałożyłam te same cienie. Powiem Wam, że cienie są iście jesienne. Tak sobie myślę, że kolorowa będzie ta jesień - oczywiście tylko w makijażu. No, a teraz efekt jaki uzyskałam: 


* Na ustach mam kredkę Golden Rose - Crayon 08 + błyszczyk z Sephory. 

I jak Wam się podoba?;)
Dobrej Nocy, Chmielova.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie makijaże. Bardzo mi się podoba. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne kolory, ta paletka jest genialna ;) ale najbardziej podobaja mi sie twoje wlosy i ich kolor ;) buziaki ;* http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://sylwiamusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również lubię jesień :-) Co do paletki, to kolory są obłędne. Skutecznie powstrzymuję się od zakupu którejś z palet Makeup Revolution, choć szczerze mówiąc nie wiem ile jeszcze uda mi się wytrzymać ;-)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger