Intel Extreme Masters!

Cześć!
Chcę się z Wami podzielić moimi wrażeniami po IEM'ie czyli po wielkiej imprezie dla graczy organizowanej w Katowicach od 12.03 - 15.03. Słowem wstępu - było genialnie! Jako, że należę do grupy dziewczyn, które lubią gry komputerowe cały ten event był czymś w rodzaju zwieńczenia mojego zainteresowania tą że dziedziną. W końcu mogłam zobaczyć swoich ulubionych graczy w akcji na żywo, a nie via Internet. Atmosfera całego wydarzenia była bardzo fajna mimo ogromnej ilości ludzi i długich kolejek po jedzenie, ale to właśnie Ci ludzie napędzali cały motor fantastycznego nastroju. Były to piekielnie dobre trzy dni. Co tam, że trzeba było wstawać przed 7, by przed 10 być w Katowicach i czekać do 13 na rozpoczęcie - NAPRAWDĘ WARTO - uwierzcie mi. Dla gamera nic innego się nie liczy jak zobaczyć to wszystko na własne oczy a poranne wstawanie czy zła pogoda nie mają znaczenia. Oczywiście, makijaż i kosmetyki zawsze były na pierwszym miejscu, ale dobra gra w czasie wolnym jeszcze nikomu nie zaszkodziła :) Podsumowując, poziom szczęścia na płaszczyźnie gier osiągnął sam szczyt! W tym miejscu chcę podziękować każdemu, kto przez te trzy dni przyczynił się do takiego efektu końcowego. Czy powtórzę to za rok? OCZYWIŚCIE!

+ mam 8 kodów do Heroes of the Storm (beta) , jeśli chcesz to wystarczy polubić mnie na facebook'u i udostępnić bloga ;) Chmielova fanpage.



















2 komentarze:

  1. Szczerze powiem, ze w zeszłym roku bardziej mi sie podobalo na IEM. Może dlatego, ze było mniej osób i nie czekałam w kolejkach:) ale za rok jeśli będzie taka możliwość przyjadę znowu.
    Ps
    Fajny blog ;) tez lubię grać, malować się juz troche mniej, ale jakąś kreskę na oku potrafię zrobić:p
    Pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety rok temu nie miałam okazji uczestniczyć. W sumie nawet nie wiem dlaczego, jakoś tak wyszło. Po tym moim 'pierwszym razie' na IEM'ie kolejnego na pewno nie opuszczę : ) Dziękuje za miłe słowa jeżeli chodzi o bloga. Bardzo to doceniam! :)

      Usuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger