Makijaż dnia dzisiejszego.

Cześć!
Chciałabym Wam pokazać mój dzisiejszy makijaż. Ostatnimi czasy próbuję tworzyć coś więcej, jakoś bardziej bawić się tym co robię. Jestem totalnym samoukiem i szczerze powiedziawszy nie przeczytałam jeszcze żadnego konkretnego poradnika czy coś w tym stylu. Jedyne co daje mi jakieś źródło wiedzy to przeróżniaste filmiki na Youtube. Tak czy siak, myślę że jak na samouka nawet daje radę. Liczę kochani na rzetelne opinie, które pozwolą obiektywnie spojrzeć na całą tą moją przygodę. A zatem dzisiaj na moich oczach goszczą Maybelline oraz Inglot, a na ustach Avon. Jeżeli chodzi o podkład, puder, mascarę i takie tam odsyłam Was do mojego starszego posta.


Tak prezentuje się całościowo mój dzisiejszy makijaż, a teraz jedziemy po kolei.

1. BAZA POD CIENIE - INGLOT NR 01.
    CENA: 38ZŁ, ale przy większych zakupach można go kupić za 20zł.




2. MAYBELLINE - COLOR TATTOO NR. 55. (na całą powiekę, jako podkład pod cień z drobinkami)
   CENA: ok 25zł, ale czasem w Naturze są promocje i wtedy można kupić za ok 15zł



3. INGLOT - CIEŃ DO POWIEK NR AMC SHINE 143 /FREEDOM SYSTEM/ (na całą powiekę + zrobienie mgiełki w zewnętrznym kąciku + odrobinka na dolną linię oka)
CENA: 13ZŁ



4. MAYBELLINE - COLOR TATTOO NR 60. (czarna kreska dla podkreślenia całości)
   CENA: ok 25zł



5. AVON, LIPSTICK - HONEY FLOWER (lekko pomalowane usta by nadać błysku)
    CENA: 30zł, ale aktualnie jest po 15,99zł - nie orientuje się za bardzo, bo dostałam ją w prezencie :)   Dziękuje!




I co sądzicie? Da się wyjść?
Oczywiście każdy produkt jest zalinkowany. :)
Miłego wieczoru kochani :*

5 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo ładne, ale lejałt bloga dosyć psuje cały odbiór. Jak to zmienisz (a blogspot oferuje sporo całkiem fajnych!) to będzie o wiele ładniej.
    ~Aga od Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za rade, bo pod tym wzgledem nie myslalam wcale! :) i id razu zapytam: moze masz jakies propozycje co do tego? Zdanie czytelnikow i ich punkt widzenia jest najwazniejszy :)))

      Usuń
  2. Ja polecam postawić na baner - może być nawet zwykły napis zrobiony ładną czcionką z nazwą bloga, jakieś zdjęcie. Te "tegesy" po bokach to są najczęściej te główne linki - instagramy, fejsy - wygodnie jak to jest od razu pod ręką. Jest też pare fajnych gadżetów (chyba wigety to się nazywa) w blogspocie, ładnie wyglądają :P
    Tutaj o szablonach jest co i jak i stronki z których można sobie gotowca pobrać - http://blogopasja.blogspot.com/2013/06/darmowe-szablony.html
    I tak z moich ulubionych które przeglądam i mają ładny lejałt polecam popatrzeć chociaż dla samej inspiracji: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/ ; http://madamejulietta.blogspot.com/ ; http://ankyls.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super!
      Dziękuje Ci bardzo :)
      Mam nadzieję, że coś znajdę i będzie lepiej :)

      Usuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger