BIRTHDAY GIRL - 20!

Cześć!
Witam Was wszystkich po dłuższej przerwie w pisaniu, ale po prostu odpoczywałam po sesji i jakoś tak zeszło, że dopiero dziś piszę do Was w dzień bardzo ważny dla mnie! Mianowicie kończę 20 lat. Jestem dziś birthday girl i mimo tego iż lata lecą lubię ten dzień. Jest tak miło, rodzinnie. Każdy wspomina jak to było jak miałaś 4 lata i wtedy różne czasem wręcz żenujące historyjki lecą na mój temat. Mimo wszystko lubię to! Ale czymże by były urodziny bez prezentów. Pierwszy prezent dostałam od mojego chłopaka (oczywiście na życzenie). Jest to kasetka Freedom System z Inglota na 20 cieni  - mam już 4 (urodzinowy makijaż wykonany - ale o tym będzie osobny post, w którym się skupię na całym temacie związanym z tą formą palety)  oraz bransoletka z ByDziubeka z sową :) Kolejne inne rzeczy pewnie dostanę jak przyjdzie do rodzinnego spotkania, więc za jakiś czas pojawi się Wielki Urodzinowy Haul! 
I w tym miejscu chciałabym podziękować każdemu, kto jest przy mnie z roku na rok i wspiera mnie w każdej sytuacji! 
DZIĘKUJĘ! :*





 Oczywiście z okazji urodzin na mych ustach gości moja jedyna pomadka z MAC - heroine z wykończeniem matowym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger