Mój dzisiejszy make-up!

Cześć! 
Dziś pokażę Wam jakie mazidła nałożyłam na swoją facjatę. Robiąc make-up zaczynam zawsze od oczu, bo jak się coś osypie to z łatwością i bez przejęcia mogę to zetrzeć. Następnie robię resztę twarzy i jako kropkę nad i dorabiam brwi i tuszuję rzęsy. W sumie tuszować mogłabym, gdy jestem przy oczach ale dla mnie to tuszowane jest taką kwintesencją całej ceremonii. W moim przypadku makijaż robi dużo, ponieważ mam bardzo problematyczną cerę.

 A TAKI TAM ZESTAW <3


 1. SEPHORA EYE PRIMER 12H - aktualnie mam próbkę, ale pewnie go kupię, bo jest rewelacyjny i polecam z całego serduszka. CENA: 49zł


 2. URBAN DECAY - NAKED3 - w kąciku i przy łuku brwiowym użyłam STRANGE, na całą powiekę NOONER i by nadać troszkę blasku LIAR -oczywiście polecam . CENA 199zł.


 3. MAYBELLINE - AFFINITONE NR 01 NUDE BEIGE - bardzodobry korektor, wytrzymuje naprawdę długo. Fantastycznie wtapia się w skórę. CENA ok 25zł

 4.SORAYA - EXPERT MATT NR 02 - jest całkiem niezły, trzyma się długo. Z tym produktem pracuje się dobrze. Nie zasycha i rozprowadza się go rewelacyjnie zarówno gąbeczką jak i pędzlem. Ale chyba dwójeczka to nie mój kolor. Myślę, że sięgnę po 01 w przyszłości, bo podkład daje radę. CENA ok 28zł


 5. RIMMEL - STAY MATT NR 004 - mój ulubiony puder jaki kiedykolwiek miałam. Daje fajny mat w zestawieniu z korektorem oraz podkładem. Jak widać na zdjęciu, już widać złowieszcze dno. Zdecydowanie polecam. Cena ok 20zł - jakość za tą cenę jest genialna!


 6. MAYBELLINE - AFFINITONE BLUSH NR 62 ROSEWOOD - produkt jest całkiem w porządku. Róże do policzków nie są moimi konikami, więc nie jestem w stanie powiedzieć czegoś więcej. W dalszym ciągu uczę się pracować z tego typu produktami i mam nadzieję, że w końcu będę robić to dobrze. CENA: ok 27zł

 7. MAYBELLINE - COLOR TATTOO24H - NR 60 TIMELESS BLACK - uwielbiam produkty tego typu! Mam jeszcze dwa kolory z tej serii i zdecydowanie polecam. Dobrze się pracuje, sam produkt jest wielozadaniowy. Sprawdza się jako eyeliner, który wytrzymuje cały dzień oraz jako kremowy cień. Dobra robota maybelline :D Cena ok 25zł

 8. CATRICE -EYEBROW NR 040 DON'T LET ME BROWN - woskowa kredka z czesadełkiem do brwi. Dla mnie jest genialna, dobrze się rysuje kształt brwi oraz kolor zostaje cały dzień na włoskach. Rewelacja. CENA 10,90zł

9. MAYBELLINE - THE COLOSSAL VOLUM' EXPRESS MASCARA 100% BLACK - produkt dobry, nie kruszy się i  jest czarny. Ale czy faktycznie jest to takie colossal volum' ? U mnie tego nie widać, pewnie dlatego, że moje rzęsy są krótkie. Musicie same ocenić czy warty zakupu - ja go lubię. ;) CENA ok 30zł.

Selfie z rączki niestety ;v Następnym razem postaram się  o lepszy rezultat, niestety nie miałam czasu, bo śmigałam na uczelnię. 

P.S. POSZUKUJE IDEALNEGO MATOWEGO PODKŁADU, ktoś coś? 

Miłego wieczoru, Chmielova!

1 komentarz:

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger