Totalny MUST HAVE na Nowy Rok!

Moim totalnym MUST HAVE na Nowy Rok jest kalendarz książkowy. Bez tego nie obędę się ani jednego dnia. Zawsze kupuje z wyprzedzeniem, bo wiem, że znalezienie idealnego zajmie mi troszkę czasu. Na rok 2014 nabyłam kalendarz Paulo Coelho - Dzielenie się. Generalnie polecam ze względu na szatę graficzną, ponieważ jest przepiękna. Kalendarz sam w sobie również dobrze skonstruowany, praktyczny i po prostu ładny.


 Lecz w tym roku postanowiłam kupić całkowicie inny. Co prawda wydanie Paulo Coelho było na rok 2015, ale ja nie bardzo chciałam mieć coś podobnego. Dla mnie Nowy Rok to i nowy, zupełnie inny kalendarz. Długo szukałam odpowiedniego kalendarza i w końcu znalazłam.

 Taaadaam! Fakt, szata graficzna nie powala jak w poprzednim, ale okładkę ma przeuroczą i totalnie się zakochałam!


 Poza tym jest praktyczny i do każdej torebki go wpakuję. No bo ja bez kalendarza to jak bez ręki. Zawsze mam go przy sobie - ZAWSZE. A jakie Wy macie kalendarze? A może coś innego jest Waszym must have? Piszcie, pokazujcie!

1 komentarz:

  1. Moim must have jest "Secret" od Ewy Chodakowskiej oraz książka J.L.Wiśniewskiego "Samotność w sieci." Co do kalendarza.. Sama nie używam, ale Twój wygląda naprawdę świetnie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger