Naked3 - warto?

W końcu po długich przemyśleniach nabyłam sławną paletę cieni Urban Decay - Naked3. W środku  jest pędzelek oraz zestaw 4 próbek baz pod cienie:
- ORIGINAL (nude)
- EDEN (nude matte)
- SIN (shimmer)
- ANTI - AGING (nude)
 Trochę to trwało zanim się zdecydowałam, ponieważ moją przygodę z makijażem rozpoczęłam niedawno. Do kupna przekonała mnie piękna paleta kolorów. Zestaw cudownych odcieni, które bardzo łatwo można ze sobą łączyć. Jest ich 12 i każdy z nich ma swoją nazwę. Od najjaśniejszego do najciemniejszego zwą się:
 - STRANGE
- DUST
- BURNOUT
- LIMIT 
- BUZZ
- TRICK
- NOONER
- LIAR
- FACTORY
- MUGSHOT
- DARKSIDE
- BLACKHEART
Cienie na ręce są przygotowane jak na oku - EYE PRIMER /SMASHBOX/

Co prawda mam ją od wczoraj i to dzisiaj rano wykonałam nią pierwszy makijaż, ale już mogę stwierdzić, że jakość cieni jest rewelacyjna. Pigmentacja również, wystarczy ociupinka na pędzlu by dobrze rozprowadzić kolor. Wiadomo, cena jest niemała i nie każdego stać. Dlatego w tym miejscu chciałabym polecić odpowiednik Naked3 z MakeUp Revolution - sama jej nie mam, ale pewnie nabędę w celu porównania tych dwóch palet.


Jak dalej będzie mi się wiodło z Naked3 ? Nie wiem :) Czas pokaże i pewnie, gdy wypróbuję każdy kolor to jeszcze raz Wam o tym napiszę. 
A dziś na mych oczach gości: strange (w kąciku wewnętrznym), limit (na powiecie) i buzz (w zewnętrznym kąciku).
CENA: 199zł
GRAMATURA: 12x1,3g
A jakie Wy macie palety? Jakie są Wasze odczucia związane z Naked? Piszcie! :)


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13407651/?claim=drp3zhczvgq">Follow my blog with Bloglovin</a>

3 komentarze:

  1. Chmielova, jestem pod wrażeniem tego makijażu, aż sama mam chęć, by nabyć dla siebie taką paletę. Kocham malować oczy, a kolory są fantastyczne ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! Doceniam każde słowo! ;) pozdrawiam i zapraszam ponownie :) Chmielova

      Usuń
  2. Mam ją od 1,5 miesiąca i kocham ♡ Najlepsza paleta, jaką posiadam :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger