Mini-zakupy

Cześć!
Dziś o moich mini-zakupach. W gruncie rzeczy od kilku tygodni poszukuję torebki idealnej i niestety nic nie spełnia moich oczekiwań. Niby znalezienie czarnej prostej torebki nie jest trudne, ale jak dla mnie to prawie jak poszukiwanie skarbu. Nic z obecnych kolekcji w sieciówkach mnie nie zachwyca. Mam wrażenie, że wszystko jest takie same. Tak więc kupno torebki opóźni się o kolejny miesiąc, bo totalnie znudziłam się poszukiwaniami. W zamian za nieudane poszukiwania kupiłam sobie cieplejszą oversize'ową sukienkę (dla mnie to sukienka :D ) z H&M, 2 lakiery z Golden Rose z serii WOW i kredkę do brwi z Catrice. Nie były to jakieś szalone zakupy, bo nie mam nastroju na chodzenie po sklepach.. ( Tak - jest ze mną źle )
A jak tam Wasz weekend ? Może Wy znalazłyście gdzieś jakąś fajną czarną, mieszczącą A4 torebkę? Koniecznie dajcie znać :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger