Nowości w mojej kosmetyczce

Cześć i czołem!
Wróciłam wczoraj od mojego Wróbla więc będąc u siebie dysponuje całym sprzętem tak też postanowiłam podzielić się z Wami tym co trafiło w moje łapki podczas tego wyjazdu. Jak wiecie w trakcie pobytu u Wróbla, wybraliśmy się razem do Warszawy i część z tych produktów już znacie. Mowa tutaj będzie głównie o kosmetykach, bo jak wiecie to lubię najbardziej. 


1. SMART GIRLS GET MORE - PODKŁAD DO TWARZY - 02 NUDE - 3,99ZŁ


Będąc w drogerii Natura po konkretny produkt, ten oto gagatek wpadł w moje ręce. W jednej z rzeszowskich Natur ta oto firma miała swoją wyprzedaż i tak jak widzicie na górze zapłaciłam za niego całe 3,99zł. Cena śmieszna, więc stwierdziłam, że bardzo fajnie będzie przetestować produkt tej firmy. A co ciekawe, kosmetyki tej firmy produkowane są w Polsce.
W swojej kosmetyczce posiadam jeszcze kredkę do brwi i tusz do rzęs, ale o nich powiem Wam więcej za niedługo. Minusem jest to, że zostało bardzo mało kolorów. Jeden ciemny jak cholera i ten 02 Nude. Pierwszą aplikację mam za sobą i wydaje mi się, że jest minimalnie za ciemny, ale tak czy siak przetestuje go bardziej. Producent nam mówi tutaj, że jest to podkład trwały, ale o lekkiej konsystencji która zawiera witaminy A, E i C. No nie wiem, zobaczymy.


2. KOBO - ZESTAW DO KONTUROWANIA TWARZY - 24,99ZŁ 


Oj jak ja długo za tym chodziłam. W moim mieście jest to od zawsze wykupione. Nigdy, przenigdy nie umiałam na to trafić tak też kupiłam to w Rzeszowie. A jakże. Dzisiaj pierwszy raz użyłam tego produktu i powiem Wam, że jest bardzo przyjemny. Chcę zrobić dla Was porównanie dwóch produktów z Kobo, ale to muszę tego dłużej poużywać. W każdym bądź razie pierwsze wrażenie jest na plus. Żółty puder ładnie rozjaśnia okolice pod oczami a odcienie do konturowania pozwalają na stopniowanie efektu.


3.  NYX - RÓŻ DO POLICZKÓW - TAUPE - 29ZŁ


O tym produkcie już wspominałam przy okazji wpisu o naszym wyjeździe do Warszawy <klik>. Tak nawiasem mówiąc coś u mnie ostatnio dużo produktów do modelowania twarzy i to zaczyna mnie martwić. Zdecydowanie za bardzo polubiłam ten temat. Ale wracając do tego produktu. Kolor jest bardzo ciekawy, przez co konturowanie tym produktem jest niesamowicie przyjemne. Ten ma w sobie więcej szarych tonów niż Kobo i właśnie dlatego jest odrobinkę lepszy na pierwszy rzut oka. Jak chcecie to zrobię dla Was zestawienie kilku produktów do konturowania, dajcie znać :) 


4. NYX - MATOWA POMADKA - LINGERIE 08, 12 - 34ZŁ/SZT 


Skradły moje serce. Odkąd je kupiłam sięgam tylko po nie i powiem Wam, że naprawdę jest petarda. Zastygają na cudowny mat, który jest niesamowicie trwały. Ciemniejsza (12) miała test przy jedzeniu lodów i muszę przyznać, że spisała się świetnie. Zjadła się minimalnie od wewnątrz i to na tyle, że nie musiałam malować całości od nowa. Kupując je zdecydowałam się na dwa kolory. Jeden typowo dzienny a drugi bardziej odważny. Oba kolory kocham i chyba zacznę myśleć o kolejnej wyprawie do Warszawy tylko po to by kupić kolejne ;) 



I to tyle z nowości wyjazdowych. Mam nadzieję, że z chęcią sięgniecie po te produkty lub chociaż bliżej się im przyjrzycie, bo naprawdę warto. A u Was co nowego? Piszcie w komentarzach ;)
Cudownej niedzieli, Chmielova. 

___________________________________________
FACEBOOK: chmielova
INSTAGRAM: chmielova
SNAP: chmielovaa

9 komentarzy:

  1. Lingerie to moj ulubieniec! Mam dwie pomadki i pragnę wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyczka sztos! :D dziękuję za polecenie odżywki z Joanny :D
    Nie posiadam pomadek z NYX masz szlaban na kupowanie kosmetyków hhihi :D Ale może niedługo się skuszę :D :3


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw do konturowania jest świetny *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta paleta, zdecydowanie moje kolory :)
    U mnie na blogu wciąż trwa rozdanie, a w nim pomadka do ust Lancome. Zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki NYX, lecz nigdy nie mam okazji wybrać się do Warszawy by kupić coś co nie jest dostępne w Douglasach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tych produktów aczkowliek zastanawiałam się nad zakupem tej paletki do konturowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletkę z Kobo bardzo lubię :) U mnie sporo nowości, za dużo... teraz muszę zagłuszać wyrzuty sumienia :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki tych pomadek :)

    Klikniesz w te dwa linki? Odwdzięczam się :).

    http://www.sammydress.com/product2797297.html?lkid=342407

    http://www.shein.com/Royal-Blue-Criss-Cross-Rib-Skater-Dress-p-261843-cat-1727.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki fajnie, ale kosmetyczka po prostu genialna! :D

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger