eKobieca HAUL

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z haulem kosmetycznym. Kilka rzeczy zaczęło mi się kończyć, więc postanowiłam sprawić sobie przyjemność zakupami przez internet i tym razem padło na drogerię eKobieca. Był to mój pierwszy raz z tą drogerią i muszę przyznać, że wszystko przebiegło sprawnie i paczka była u mnie w dwa dni. No, a teraz czas na produkty! 


No dobra, zanim przejdę do produktów to muszę powiedzieć parę słów o paczce. Otwierając paczkę byłam pod wielkim wrażeniem tego jak wszystko było zapakowane. Pojemny karton, folia i inne zabezpieczenia naprawdę dały radę a wiecie jak to lubi bywać z przesyłkami. Wielki plus za to! 


A teraz przejdźmy do produktów. Do każdego z nich macie link ;)

ZELLETTEN - CELULOZOWE WACIKI BEZPYŁOWE (500 sztuk) <klik>


Produkt z kategorii - czas uzupełnić zapasy. Czy będą okej to się okaże. Aktualnie wykańczam te dołączone do Starter Kitu z Semilac i postanowiłam, że czas zrobić małe zapasy na przyszłość. Jedyne co mogę powiedzieć to to, że w dotyku są identyczne jak te z zestawu firmy Semilac.
Cena: 8,00zł 

SEMILAC - ACETON KOSMETYCZNY (1000 ml) <klik>


No czymś te hybrydy trzeba zmyć. Do tej pory używałam mniejszych wersji Removera, ale obudził się we mnie skąpiec i stwierdziłam, że kupię sobie cały litr czystego acetonu. A jeżeli będzie wysuszał za bardzo moje dłonie to zaaplikuje oliwkę i myślę, że problem będzie z głowy. A Wy co wolicie? Aceton czy Remover?
Cena: 20,00zł

BIELENDA - OCZYSZCZAJĄCA MASKA WĘGLOWA <klik>


Głośno o niej w internecie, więc i ja postanowiłam je wypróbować i zamówiłam dla siebie i dla mamy. Z tego co wiem to dostępne są 3 rodzaje tych maseczek. Ja mam do cery mieszanej i tłustej, mamie wzięłam do cery dojrzałej a w sklepie jeszcze znajdziemy do cery wrażliwej. Jeszcze ich nie testowałam, ale jak chcecie recenzję to dajcie znać. 
Cena: 2,99zł/sztuka 

W7 - BRONZE AND GLOW <klik>


Nie mogłam się oprzeć jak zobaczyłam że ten produkt jest dostępny na stronie. Za dużo YouTube, za dużo Instagrama, no po prostu za dużo wszystkiego. Używam go już kilka dni i śmiem stwierdzić, że bardzo mi się podoba. Rozświetlacz jest przepiękny, bronzer też, ale jest troszkę inny niż te które posiadam w swoich zbiorach. Poprawcie mnie jak wiecie, ale czy ten bronzer ma drobinki? Bo albo nie słucham albo jestem ślepa. Niemniej jednak, na twarzy ich nie widzę i produkt kocham. Oby to nie był przelotny romans ;)
Cena: 14,99zł

INVISIBOBBLE - CHERRY BLOSSOM <klik>


Najlepsze gumki do włosów ever. Ten kto je wymyślił jest geniuszem. W swoich zbiorach mam trzy czarne i jedną miętową tak też nadszedł czas na różową. No bo, która z nas nie lubi różu? :D
Cena: 4,99zł

TOP CHOICE - GĄBECZKA DO MAKIJAŻU <klik>


Długo myślałam nad kupnem oryginalnego BeautyBlendera i stwierdziłam, że najpierw chcę sprawdzić czy w ogóle taka forma aplikacji produktu zda u mnie rezultat, bo ja jestem bardziej ta pędzlowa.W związku z tym poczytałam opinie i zdecydowałam się na gąbeczkę firmy Top Choice. Jako, że miałam z już z nią swój pierwszy raz to mogę Wam coś powiedzieć. Na sucho jest miękka, ale po złych doświadczeniach z gąbką z Inglota postanowiłam, że wydam werdykt po namoczeniu. I wiecie co? Zdziwiłam się! Urosła piękna i duża, stała się mięciutka i aplikacja była naprawdę przyjemna. Pewnie nie jest to poziom BB, ale z wydaniem 70zł na gąbeczkę jeszcze zaczekam ;)
Cena: 12,90zł

+ PRZESYŁKA 8,99zł (Paczkomaty)

No i tak prezentuje się moje zamówienie. Dajcie znać czy coś z tego macie i czy sobie chwalicie ;)
Buziaki, Chmielova
___________________________________

*SOCIAL MEDIA*
FACEBOOK: chmielova
INSTAGRAM: chmielova
SNAP: chmielovaa

17 komentarzy:

  1. Maseczki z bielendy są rewelacyjne świetne mi zadziałały na wągry :)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja jeszcze nie testowałam i w takim razie mam nadzieję, że mi też zadziałają :)

      Usuń
  2. Uwielbiam tą drogerię... Zamawiam tam za każdym razem. Głownie kosmetyki azjatyckie i naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się w końcu coś na azjatyckiego skusić ;)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tych maseczek, a bronzero - rozświetlacz posiadam i średnio się u mnie sprawdza! :(

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/narzutka-czerwonoczarna-krata-ciepo-w.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się bardzo podoba :) Szczególnie rozświetlacz ;)

      Usuń
    2. zależy kto co lubi, dla mnie jest wszystko za jasne i ciepłe :/

      Usuń
  4. Robiłam tam kiedyś zamówienie i również byłam zadowolona :) ciekawe kosmetyki wpadły do Twojego koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to się obkupiłaś.:)
    Jestem ciekawa tych maseczek od Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zajrzeć na nią :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/marzenie-kazdej-kobiety-snieznobiae.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwaga konkurs bez zbędnego oszukiwania do wygrania 2000zł na pozycjonowanie :)

    Zapraszam do nas na konkurs:

    http://www.youboost.pl/blog/konkursy/konkurs-pozycjonowanie-lukasz-wudyka

    OdpowiedzUsuń
  8. zakupki mega udane :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tę drogerię :) fajne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie najczęściej kupuję na ekobiecej. Lubię ten sklep. Co do acetonu to ja kupuję jakiś zwykły ten semilac jest droższy a w sumie... aceton to aceton.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) fajne zakupy. Na ekobieca jeszcze nie zamawiałam ale muszę zerknąć jaki mają asortyment. Często zdarza się tak, że to co chcę zamówić nie jest w całości dostępne. Może tam znajdę wszystko ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy, maseczki z Bielendy bardzo polecam. :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger