Makijaż #1

Cześć!
A dzisiaj jak co jakiś czas pokażę Wam makijaż w którym pierwsze skrzypce gra mój nowy cieniowy nabytek. Jak wcześniej wspominałam - jestem w trakcie uzupełniania mojej palety z Inglota 'Freedom System', dlatego też coraz częściej bywam w Inglocie by w końcu moja paleta była pełna. No i jak to z Chmielovą bywa, stanęła przed szeroką gamą cieni i zgłupiała. Totalnie nie wiedziałam co wybrać i postanowiłam zaufać mojej koleżance i wybrać coś co ona mi zaproponuje. Nie byłam do końca przekonana czy chcę ten cień, ale po zrobieniu makijażu jest to mój numer jeden jeżeli chodzi o mieniące się cienie. A zatem brawa i ukłony dla AMC SHINE 153!




Zacznijmy więc od rzeczy oczywistych - pigmentacja i trwałość jak zawsze rewelacyjna. Kolor wpada w brąz, ale to zależy od tego jak pada światło. Jest wysoko połyskujący co na powiece wygląda genialnie. Ja w swoim makijażu nałożyłam go na całą powiekę ruchomą. Załamanie zaznaczyłam odrobinkę ciemniejszym i mniej połyskującym cieniem, a całość wykończyłam eyelinerem. Jego trójwymiarowość pozwala nam na szybką i bezproblemową pracę z produktem. Możemy stworzyć na oku bardzo fajny efekt, który na pewno przykuje uwagę innych. Koniecznie musicie sobie sprawić ten cień jeżeli poszukujecie czegoś w takim stylu. Z tego co wiem to jest kilka kolorów z tej serii,a cena to tylko 15zł a zdecydowanie warto! Tak niska cena za tak cudowną jakość - czego chcieć więcej!


I
 co sądzicie? Podoba się?
Buziaki, Chmielova.


5 komentarzy:

  1. Ale jesteś śliczna, bardzo podoba mi się wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny klasyczny makijaz! Duzą uwagę przykuwa brew, myślałam na delikatniejszym podkresleniu brwi? Oczywiście to kwestia gustu! Tylko pytam, bez checi spony! Ja osobiscie lubie mocno zaznaczone brwi, ale moim zdaniem pasowalyby ci bardziej stonowane:) milego wieczoru!!

    Zapraszam na mojego bloga! http://serene-day.blogspot.com/2015/07/dailypost1-najduzsze-wakacje-w-zyciu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, bo z tymi moimi brwiami to jest problem. Nie potrafie trafic z kolorem by je podkreslac - jak widac obecnie mam szare wlosy i totalnie nie wiem co i jak, wiec poki co uzywam starego koloru;cc

      Usuń
    2. Ja zakochałam sie w http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=51986 pernament toup, i to chyba jest taki odcień co do wszystkiego prypasuje, wypróbuj sobie :)

      Usuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger