BOGO Sale, czyli dwie pary okularów z Chin | Firmoo

Okularnicą być. Od wielu lat muszę nosić okulary i aktualnie mogę Wam śmiało powiedzieć, że nie wyobrażam sobie życia bez nich na nosie. I nie chodzi tutaj o to, że bez nich gorzej widzę tylko chodzi tutaj o element czysto modowy. Uważam, że okulary dodają tego czegoś a w moim przypadku są elementem codziennego outfitu. I aktualnie posiadam sześć różnych par, które noszę w zależności od humoru, stylówki czy makijażu. A w tym tygodniu przywitałam w swojej kolekcji dwie nowe pary, które kupiłam na stronie internetowej Firmoo. I to właśnie dziś Wam opowiem czy warto skusić się na okulary z Chin. 


Już od jakiegoś czasu czaiłam się na zrobienie zamówienia na tej właśnie stronie. Ale wiecie jak to jest - to że coś wygląda fajnie na obrazku to nie znaczy, że będzie równie fajne w rzeczywistości. I jak tak sobie o nich poczytałam to stwierdziłam, że spróbuję mimo wielu obaw.

Aktualnie na stronie Firmoo śmiga promocja BOGO dzięki której płacicie tylko za jedną parę okularów, a drugą macie gratis. Mowa tutaj o wybranych modelach oprawek oraz o soczewkach od +1,5 do -1,5. Jeżeli więc mieścicie się w tym przedziale to warto skorzystać z promocji. Powiem Wam szczerze, że miałam problem z wyborem oprawek. Jest ich tak dużo, że idzie dostać fioła. Aż w końcu skusiłam się na złote metalowe oraz na złoto czarne. 


Zgadniecie które z nich skradły moje serce? No pewnie, że te całe złote. Uważam, że są cudowne i pasują do wielu stylówek. Co więcej, mają taki retro vibe, który sprawia, że każdy outfit nabierze innego wymiaru. Koszt takich okularów ze szkłami korekcyjnymi (bez antyrefleksu i innych powłok) wynosi 23,99$ czyli jakieś 88zł. Czujecie to? 88zł za całość! Uważam, że jest to śmieszna cena za okulary, które nie różnią się niczym od takich za 300zł. Ba, te chińskie są lepsze bo lżejsze i wygodniejsze. 


Kolejny model, który wybrałam to wariacja na temat tego co posiadam już w swojej kolekcji. Czarne, okrągłe oprawki z pustym dołem? Czy mogę to tak opisać? Tak czy siak, są to naprawdę fajne okulary i myślę, że będą pasować do wszystkiego. Te zaś normalnie kosztują 25,99$ czyli ok 95zł. Jeżeli chodzi o wysyłkę to kosztuje ona 13$ i macie dostęp do śledzenia. Czas oczekiwania to ok 5-7 dni roboczych, więc uważam że nie ma tragedii.

Podsumowując, okulary z Chin to dobra inwestycja jeżeli lubicie mieć ich dużo tak jak ja. Generalnie nie ma się czego bać i myślę, że warto się na nie skusić. BOGO Sale to świetna opcja dla tych, którym wada nie przekracza 1,5 a jeśli Wam przekracza to łapcie kod rabatowy 50% na oprawki ;) Mam nadzieję, że Wam się przyda i że pokochacie te okulary tak jak ja.


A teraz zobaczcie jak wyglądają na twarzy ;)

Złote <klik>

Złoto-czarne <klik>


Które lepsze? Dajcie znać!
Ściskam, Chmielova
_____________________
Znajdź mnie! 

www.facebook.com/chmielova

www.instagram.com/chmielova

chmielovaa@gmail.com

3 komentarze:

  1. Nie na każdym okulary dobrze wyglądają, ale Ciebie to na pewno nie dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, odkąd koleżanka powiedziała mi o takiej opcji to na różnych blogach przeczytałam same dobre recenzje, jednak nadal nie mogę znaleźć opcji na okulary dla daltonistów :(

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger