Marmur i złoto, czyli Instagramowe pędzle do makijażu | Donegal

Ręka do góry, która z Was nie lubi marmuru? No właśnie. Podejrzewam, że spora część z Was jest w teamie marmuru. Sama uwielbiam ten efekt na zdjęciach, a w połączeniu ze złotem robi się jeszcze lepiej. I to właśnie połączenie wykorzystała marka Donegal przy tworzeniu nowej serii pędzli zwanej QAL. Piękne marmurowe trzonki, złota skuwka.... ale nie zapominajmy o ich przeznaczeniu, mają się nadawać do makijażu. I czy tak jest opowiem Wam w dzisiejszym wpisie.


Markę Donegal kojarzę jako markę drogeryjną z dość niskimi cenami. Kilka pojedynczych rzeczy miałam okazję posiadać, ale to było dawno temu jak zaczynałam przygodę z makijażem. Tym razem postanowiłam skusić się na cztery pędzle z serii QAL, które totalnie zauroczyły mnie swoim wyglądem. A co więcej, miałam dodatkowy rabat 40% także zapłaciłam ok 40zł za 4 pędzle. 

PĘDZEL DO BRWI 

Zacznijmy od najsłabszego ogniwa w tej całej czwórce. Ten pędzel jest beznadziejny jeżeli mówimy tutaj o malowaniu brwi pomadą. Jest gruby i nieprecyzyjny, ale może się nadać do cieniowania kreski czy lekkiego modelowania brwi np. pudrem. Niestety, z pomadą sobie nie radzi i powiem Wam szczerze, że wolę wydać więcej i mieć coś precyzyjnego i niezawodnego. Co prawda, cena nie jest straszna i możecie spróbować, ale jakby co to ostrzegałam.


Cena: 8,59zł 

PĘDZEL DO BLENDOWANIA CIENI 

Jaka przyjemna mała kuleczka! Jest to miękki pędzel, który spisuje się naprawdę bardzo fajnie. Włosie jest miłe i daje sobie rade z cieniami także warto się na niego skusić. Chociażby dla wyglądu :D


Cena: 8,59zł

PĘDZEL DO ROZŚWIETLACZA

A ja go używam do konturowania i wiecie co? Przepadłam! Używam go dzień w dzień i to do takiego stopnia, że nawet mój ulubiony pędzel z Sigmy poszedł w odstawkę. Jego włosie jest idealnie miękkie, które sprawdza się świetnie przy konturowaniu. Produkt jest nałożony precyzyjnie, bez plam czy innych dziur. Powiem Wam, że jest to naprawdę godny uwagi pędzel. Poważnie.

Cena: 15,59zł

PĘDZEL DO PUDRU 

Kochany Hakuro poszedł na emeryturę i został zastąpiony godnym pędzel. Rzekłabym, że ten marmurowy gagatek jest fajniejszy od Hakuro, bo jest lekko spłaszczony co sprawia, że o wiele lepiej nakłada się puder. No i znów, włosie jest mięciutkie i no, cudowny jest.

Cena: 20,80zł 

TAK CZY NIE?

Zdecydowane TAK jeżeli zaczynacie przygodę z makijażem, bo są to przystępne cenowo pędzle, które nie zrobią Wam krzywdy (poza pędzlem do brwi, of course). I kolejne TAK dla tych z Was, które chcą mieć fajny gadżet do zdjęć a przy okazji dobre pędzle. Myślę, że za takie pieniądze warto się skusić na chociażby pędzel do rozświetlacza czy pudru. Z ręką na sercu Wam mówię, że wygryzły moich ulubieńców.

A Wy jakie pędzle lubicie? Dajcie znać! :)
Ściskam, Chmielova
_______________________________

Znajdź mnie!

www.facebook.com/chmielova

www.instagram.com/chmielova

chmielovaa@gmail.com

3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądają te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie sie prezentuja masz racje ja skusilabym sie nawet tylko przez wyglad :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają jakby luksusowo :))

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger