Próba numer jeden

Wczoraj po raz pierwszy postanowiłam być przez chwilę kimś innym. Czas na próbę umiejętności w dziedzinie charakteryzacji. W sumie za dużo powiedziane no ale! Generalnie nie ma się czym chwalić, bo wybrałam postać mało skomplikowaną. Mimo wszystko chcę Wam o tym napisać, byście wiedziały, że czerwona pomadka i pędzel wystarczą by uzyskać efekt blizny całkiem zadowalający. Jak wspomniałam, musiałam zrobić bliznę, ale na chwilę obecną nie posiadam nic co mogłoby mi w tym pomóc. Stwierdziłam, że skoro to i tak moje pierwsze podejście do tej dziedziny to wykorzystam czerwoną pomadkę z Rimmel'a i zwykły pędzel. 



A tak w ogóle to kim byłam?
Wybór padł na postać z gry Wiedźmin3: Dziki Gon, a dokładniej na Ciri. Jak ktoś nie wie kim to dziewczę jest to linkuję. Było mi o tyle prościej o ile mam włosy prawie w takim samym kolorze. No, ale co dalej. Oczy podkreśliłam czarnym matowym cieniem. Zarówno górną jak i dolną powiekę. Nie trzeba się tutaj starać. Im bardziej rozmyte i nieidealne tym lepiej. Następnie na przygotowanej twarzy (podkład, korektor) zaczęłam malować bliznę, nabrałam pomadkę na pędzel i starałam się namalować coś w rodzaju nieregularnej linii. Nie mając niczego co by imitowało trójwymiarowość blizny postanowiłam ją zrobić taką właśnie mniej regularną. Na sam koniec przypudrowałam twarz czy zgasić kolor pomadki. Wiadomo, że nie jest to mistrzostwo, ale zabawa była fajna i na pewno przygotuję dla Was wersję bardziej pro.



I co myślicie? Daje rade?
Buźka, Chmielova. 

3 komentarze:

  1. To wyglada jak zwykła kreska na twarzy :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałam, że to superhiperwypasiona blizna tylko że malowalam to pędzlem, więc gratuluje wprawionego oka - tak to kreska na twarzy.

      Usuń
  2. fajny pomysł na wpis:) tylko cię zobaczyła i odrazu wpadł mi pomysł do głowy, że to....Ciri:) jestem wielką fanką Wiedźmina.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!
    http://grajacaszynka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger