Uff, jak gorąco..

Od jakiegoś czasu mamy przepiękną wakacyjną wręcz pogodę. Nic tylko przebywać jak najwięcej na świeżym powietrzu. A najlepiej w cieniu, z dobrą książką i zimną wodą. Niestety, tak upalne dni nie są za dobre jeżeli chodzi o makijaż, w którym nakładamy warstwy. Dlatego też dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kremu BB z firmy Under Twenty.

Jeżeli chodzi o mój stały zestaw, który nakładam na twarz to krem, podkład, korektor i puder. Niestety przy tak wysokich temperaturach nie ma sensu męczyć cery tak złożonym makijażem dlatego też postanowiłam wymienić krem, podkład i korektor na jeden produkt. Wybrałam produkt marki Under Twenty. Szczerze powiedziawszy nie kierowałam się niczym, po prostu stwierdziłam, że koniecznie muszę dorwać jakiś krem BB na lato. No i padło na ten. Noszę go już jakiś czas i śmiało mogę stwierdzić, że daje rade. Przy cenie 15zł z groszami efekt jest zadowalający. Dobrze się go rozprowadza, bardzo szybko i ładnie wtapia się w skórę. Zapach również bardzo przyjemny co umila nakładanie produktu. Generalnie dopatrzyłam się dwóch minusów. Pierwszy to trwałość - ale to chyba ze względu, że używam podkładu MAC Pro Longwear i po prostu ciężko mi się przyzwyczaić do tego. A drugi to wyciskanie z tubki - trzeba to robić bardzo ostrożnie, bo jak nie to wyleci za dużo kremu i tylko niepotrzebnie się marnuje. Dlatego polecam wycisnąć troszkę mniej, bo zawsze można dołożyć. 

  

Konfrontując opis produktu - powiedzmy, że mogę się w 80% zgodzić co do tego. Jak na 15zł to na pewno daje radę. A jeżeli chodzi o kolor, bo o tym nie powiedziałam to kupiłam 02 - natural i jest odrobinkę za żółty, ale to nic nie szkodzi. 



Czy polecam? TAK! Uważam, że to bardzo dobra alternatywa na lato i nie warto szkodzić sobie ciężkim makijażem. A Wy macie coś takiego? A może są lepsze? Piszcie! :)
Miłego wieczoru, Chmielova.

4 komentarze:

  1. http://wikiandmarta.blogspot.com/ -Zapraszamy
    Komentarz za komentarz,obserwacja za obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam ten krem BB i jestem z niego zadowolona. Jestem nastolatką i podkład nie jest mi potrzebny, ale ten produkt używam i nawet nie widać, że mam nałożony jakiś produkt. Pomaga mi "zretuszować" zaczerwienienia na nosie i policzkach :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystam z tego samego kremu :)
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie ja bardzo nie lubie tego kremu BB :o jest dla mnie za tłusty, i zlewa się gdy jest ciepło ;-;

    ale post ciekawy!

    zapraszam! http://marvellousnat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger