AKCJA PIELĘGNACJA: BELL - Lip Scrub

Cześć i czołem!
W czwartkowy poranek witam Was kolejnym wpisem z serii #akcjapielęgnacja. Tym razem skupimy się na pielęgnacji ust, bo z tym to różnie bywa i nie każdy pamięta, że o nie też trzeba dbać. Dlatego też dziś przyjrzymy się bliżej produktowi marki Bell. 


Kult matowych pomadek trwa w najlepsze, ale powiedzcie szczerze, ile z Was pamięta by przygotowywać i dbać o usta tak samo jak o twarz czy dłonie? No właśnie! Prócz zwykłych pomadek nawilżających dobrze jest się zaopatrzyć w Peeling do ust. I dziś prezentuję Wam bardzo fajny scrub marki Bell, który jest na każdą kieszeń. Kosztuje ok 7złotych w Biedronce i jeżeli ktoś dopiero poznaje klimaty peelingów to powinien zacząć od tego, bo na swoje kilka złotych  ten naprawdę daje radę.


Używam go już bardzo długo a zużycia praktycznie nie widać. Stosuję go na wieczór lub rano przed nałożeniem pomadki i naprawdę bardzo ładnie daje sobie rade z suchymi skórkami na ustach. Prócz dobrej roboty muszę Wam powiedzieć, że ten scrub przepięknie pachnie truskawkami! <3 Jedynym małym minusem jest to, że po nałożeniu na noc rano dalej czuć tłustą warstwę na ustach i mnie to delikatnie przeszkadza. Chociaż w sumie to nie wiem, czy zostawianie tego na noc ma sens? Hmm, nie wnikajcie bo w każdym razie jak na peeling za ok 7zł to myślę, że warto mu się bliżej przyjrzeć. 

Także kochane, pamiętajcie o pielęgnacji swoich ust i kto jeszcze nie ma tego peelingu to po raz kolejny niech śmiga do Biedronki. Ja jestem na TAK, a Wy?

Buziaki, Chmielova

______________________________________________
Social Media: 
Instagram: chmielova
Facebook: chmielova
Kontakt: chmielovaa@gmail.com

12 komentarzy:

  1. Okurdę, widziałam tą pomadkę w sklepie, ale nie doczytałam, że to peeling, coś czuje, że przy kolejnych zakupach zdecydowanie znajdzie się w moim koszyku! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, ze pierwszy raz usłyszę o pingu do ust a takiej firmie, musze go mieć!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedronka po raz kolejny zaskakuje mnie na plus :) jestem absolutną fanką pomadek pielęgnacyjnych i staram się testować każdą jaką napotkam. Jeśli chodzi o pomadkowe peelingi to próbowałam odżywczej pomadki Sylveco i byłam bardzo zadowolona. Naturalne składniki i ścierające drobinki brązowego cukru stworzyły kombinacje idealną tak, że polecam wypróbować. A ja z chęcią sięgnę po tę firmy Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja koniecznie przy najbliższej okazji wypróbuję ten z Sylveco ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. moim ulubieńcem jest sylveco:) właśnie mi się skończyła i koniecznie muszę kupić kolejną!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygrałam niedawno ten peeling. Robi na mnie dobre wrażenie. Pachnie mi jak mamba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę to warto zainwestować w ten scrub :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger