Piękne rzęsy z Inveo!

Cześć! 
Każda z nas marzy o pięknych rzęsach, by były długie i widoczne bez tuszu czy bez doklejania sztucznych. Ze mną jest dokładnie tak samo i w związku z tym mam przyjemność ogłosić, że biorę udział w wyzwaniu 'Piękne rzęsy z Inveo'. Dzięki uprzejmości firmy mam przyjemność przetestować zestaw do pielęgnacji rzęs, a wszystko po to by uzyskać cudowne, nowe rzęsy. Gorąco zapraszam do dalszej części wpisu, gdzie poznacie szczegóły akcji i nie tylko ;)

W zestawie do przetestowania otrzymałam serum do rzęs oraz lotion na bazie wody micelarnej do oczyszczania powiek. Jako, że wczoraj otrzymałam paczkę to znajdujemy się na starcie całego wyzwania. Chcę abyśmy przeszły przez to razem dlatego też będą pojawiały się wpisy aktualizujące mój stan rzęs. Dzisiaj pogadam troszkę o produktach, za jakieś 3 tygodnie przyjdę z aktualizacją a po 6 tygodniach zrobimy sobie podsumowanie. 

Zanim przejdę do produktów to myślę, że warto Wam pokazać jak wyglądają moje gołe rzęsy. 


Właściwie to nawet ich nie widać i na drugim oku prezentują się tak samo. Są jasne, krótkie i naprawdę niespecjalne. Jedynie dość gruba warstwa tuszu potrafi coś z nich wydobyć, no ale przecież nie oto chodzi. I właśnie biorąc pod uwagę ich stan postanowiłam się zgłosić do wyzwania i zostałam wybrana do przetestowania jednego z 50 zestawów do pielęgnacji. 

Jak wspominałam w zestaw ten wchodzą dwa kosmetyki: serum i lotion. Najpierw przyjrzyjmy się bliżej naszemu serum.



Jak widać na załączonym obrazku serum jest w typowej formie czyli w formie eyelinera. Producent twierdzi, że po całej 6-8tygdniowej kuracji nasze rzęsy powinny wyraźnie się wydłużyć, być gęściejsze, zdrowsze i ciemniejsze. Mam nadzieje, że te słowa nie są rzucone na wiatr i za jakiś czas wrócę do Was z ekstra rzęsami. Pojemność tego produktu to 3,5ml, które powinno nam wystarczyć na 3 miesiące kuracji. Ponadto produkt jest dedykowany również osobom z wrażliwymi oczami i to jest moim zdaniem naprawdę super. Jeżeli chodzi o dostępność produktu w celu kupienia to znajdziemy go w sklepie Coloris <klik> oraz stacjonarnie bądź internetowo w Rossmannie <klik>. Cena to ok 60zł. 

Prócz samego serum otrzymałam również obiecujący lotion na bazie wody micelarnej do przemywania powiek, które dodatkowo chroni i pielęgnuje nasze rzęsy w trakcie kuracji. 


Pojemność tego produktu to 50ml i powinna nam wystarczyć na całą kurację. Producent zapewnia, że jest to produkt dla oczu delikatnych, który nie podrażnia oraz nie zostawia tłustego filmu. Wczoraj na wieczór po raz pierwszy przemyłam nim powieki tuż przed nałożeniem serum i muszę stwierdzić, że nic nie piekło także wstępnie jest dobrze. 

A teraz mam dla Was niespodziankę! 


Aby wygrać taki sam zestaw jak ja mam to wystarczy: 
- Polubić mój fanpage na facebooku <klik>
- Polubić fanpage Laura Conti <klik>
- Udostępnić wpis konkursowy na facebooku
- oraz Odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego warto dbać o rzęsy? (Odpowiedzi udzielamy pod postem na fejsie!)

REGULAMIN KONKURSU:
- Konkurs trwa do 4.10.2016 do godziny 23:59
- Wyniki pojawią się w ciągu 3 dni na moim fanpage 
- Wygrywa jedna osoba, która napisze jak najlepszą odpowiedź
- Wyłonienie zwycięzcy nastąpi w przypadku zgłoszenia się minimum 2 osób
- Wysyłka na terenie Polski
-Zwycięzca konkursu jest zobowiązany do wysłania swoich danych do wysyłki na maila chmielovaa@gmail.com w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników w przeciwnym razie zostanie ogłoszony kolejny zwycięzca
- Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany

Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i składach wzajemnych      ( Dz. U. z 2004 roku Nr. 4, poz. 27 późn. zm). 
No to do boju kochane <3 
Buziaki, Chmielova

________________________________

*SOCIAL MEDIA*
FACEBOOK: <klik>
INSTAGRAM: <klik>
SNAP: chmielovaa

17 komentarzy:

  1. Eh, na moje rzęsy nie działa nic poza przedłużeniem ;/ ale to i tak wygląda mimo wszystko sztucznie, więc zostanę raczej przy tradycyjnej hennie ;) swoją drogą, fajnie, że organizujesz konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam szczerze, że nigdy nie przedłużałam rzęs. Jak już to doklejam sztuczne :)

      Usuń
  2. Też od wczoraj testuję i muszę przyznać, że nie mogę się doczekać efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) a Ty musisz koniecznie dać znać jak wypada ońo u Ciebie :)

      Usuń
  3. Chyba to zakupie ;)
    możesz poklikać w ostatnim ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast kupować to zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Boze kobieto jakie masz piękne piegi ! Uwielbiam piegi !
    a co do produktu to również testuję :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/unikalne-woskie-dermokosmetyki-aqa-it.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, troszke ich mam i na co dzień raczej ukrywam ;) koniecznie daj znać jak u Ciebie sié sprawdza 👍🏻

      Usuń
  5. Serum bardzo dobrze się u mnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hymm ciekawe to serium i może je kupie ale ciekawe co jest po tym, znaczy po zastosowaniu "zdrowej" porcji :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast kupować zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)

      Usuń
  7. Ciekawe produkty, moje rzęsy pewnie by się ucieszyły, ale dyskwalifikuje mnie wysyłka na terenie Polski i Facebook...
    Ale u mnie też małe rozdanie, więc zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, ja nie używałam jeszcze takiego do swoich rzęs. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do śledzenia całego wyzwania :) jezeli serum będzie super to na pewno dam znać i może przekonam Cię do wypróbowania :)

      Usuń
  9. U mnie się świetnie sprawdza to serum i nie podrażnia oczu z czego jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger