WYGRANA W KONKURSIE; L'OREAL - COLOR RICHE

Jakiś czas temu miałam okazję wziąć udział w konkursie firmy L'Oreal i tak się składa, że udało mi się wygrać zestaw pięciu szminek z kolekcji Color Riche. To takie w sumie pierwsze dary losu, tak więc dzisiaj dzielę się z Wami moim pierwszym wrażeniem. Słowem wstępu, jest to zestaw, który został skomponowany przez dwie znane Blogerki - Maxineczkę i Katosu. 

Co jak co, ale po otwarciu pudełeczka zostałam oczarowana. Pięć pomadek i  każda na swoim miejscu. Jeżeli zaś chodzi o samo opakowanie to powiem Wam, że klasa. Piękny złoty kolor powoduje, że wyglądają naprawdę RICH. A dodatkowym atutem jest to, że zamykane są na klik, czyli mamy pewność, że w torebce nic się nam nie podzieje. 


Jeśli chodzi o kolory to w tym zestawie znajdziemy zarówno nudziaki jak i coś mocniejszego. Konsystencja pomadek jest naprawdę super. Są tak przyjemne w użyciu, że raz dwa jesteście w stanie pomalować sobie usta. Ale nie zapominajcie o dokładności przy ciemnych kolorach, bo to naprawdę ważne. Ja na potrzeby bloga nakładam prosto ze sztyftu żebyście mogły zobaczyć na ile jesteście w stanie operować samą pomadką bez użycia pędzla czy konturówki.  A teraz czas na zobaczenie jak wyglądają na ustach i czego możecie się spodziewać. Jeżeli chodzi o mnie to każda z nich ma coś w sobie co mi się podoba, ale musicie to ocenić Wy, bo to jest najważniejsze. ;) I z góry przepraszam Was za stan moich ust, ale od kilku dni grypa mi towarzyszy i działa na niekorzyść. No to jedziemy!

258 - BERRY BLUSH


373 - MAGNETIC CORAL

335 - CARMIN ST GERMAIN; petarda co? 


632 -  GREIGE AMOUREUX

640 - EROTIQUE

I co sądzicie? Ja jestem zakochana w każdej inaczej. Każda z nich ma coś w sobie, co na nadchodzącą wiosnę będzie hitem. W tym miejscu chciałabym jeszcze raz podziękować firmie L'Oreal za cudowną nagrodę, bo dla szminkoholiczki to jest naprawdę raj. D-Z-I-Ę-K-U-J-Ę <3 

Dajcie koniecznie znać na którą macie ochotę! :) 

___________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM NA:

8 komentarzy:

  1. Dwie ostatnie są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i zazdroszczę ! <3

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) 2 ostatnie kolorki w moim guście:)

    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Podoba mi się nr 258 i 632 :)
    Pozdrawiam :3
    Zapraszam do mnie :) Hej,jeżeli lubisz maski do włosów domowej roboty to zapraszam Cię na mój nowy post ! :)
    http://lovelinessvogue.blogspot.de/2016/03/maski-na-wosydomowej-roboty.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy ostatnie cud miód <3 Gratulacje!

    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 335 najbardziej wpadła mi w oko. :)
    Pozdrawiam, Syll.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, te pomadki sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje :) !! Kolor 335 i 640 są mega pod mój gust :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger