Star Dust

Cześć!
Dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż, w którym rolę główną gra pigment 'Star Dust' z Inglota w kolorze 120. Dostałam go na Święta i postanowiłam, że dziś go wypróbuję i podzielę się tym z Wami. Słowem wstępu, pigment ten możemy używać prosto z pojemniczka lub mieszać go z Duraline. Ja dzisiaj wybrałam ten drugi sposób, ponieważ zmieszany ma większą moc. No a teraz zapraszam do dalszej części wpisu, gdzie zobaczycie co mi z tej zabawy wyszło. 

Miałam ochotę stworzyć coś w stylu Cut Crease. By załamanie było przydymione a cała ruchoma powieka połyskiwała tym oto przepięknym kolorem. Zaczęłam więc od podkreślania załamania powieki. Użyłam do tego pędzelka Hakuro H85 i trzech cieni matowych z Inglota. Tych oto na zdjęciu:


Używałam ich stopniowo, od najjaśniejszego brązu do czarnego. Każdą z tych linii na bieżąco rozcierałam w górę tym samym pędzelkiem. Gdy uzyskałam zadowalający mnie efekt przeszłam do nakładania pigmentu. W tym celu użyłam pędzla z Make Up Revolution E101. Bardzo fajny pędzel do nakładania takich oto konsystencji - polecam. Po zrobieniu górnej powieki przeszłam do makijażu reszty twarzy. Tak jak zwykle, ale jeśli macie jakieś pytania to śmiało ;) Gdy wykończyłam twarz to skończyłam oko malując dolną powiekę i tadam! 



Przepiękny kolor, prawda?
Dajcie znać co myślicie. 
Miłego dnia, Chmielova.
_______

PRZYPOMINAM O ROZDANIU KOCHANE, SZCZEGÓŁY ZNAJDZIECIE TUTAJ <KLIK>
ZAPRASZAM <3

7 komentarzy:

  1. Fajny blog, obserwuje. :) ładny makijaż oka, nigdy nie próbowałam pigmentów, może dlatego że nie umiem ich nakładać ze wydaje mi się to zbyt ciężkie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :) a nakładanie pigmentów nie jest takie trudne jak się wydaje :) najlepiej zacząć od oczu, bo jak sie nam coś osypie to nie zniszczymy reszty :D Pozdrawiam!

      Usuń
  2. W jakiej cenie kupiłaś ten pigment? Szukam inspiracji na makijaż studniówkowy z takim właśnie brokatowym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to kosztuje on 39złotych w Inglocie :)

      Usuń
  3. Świetny kolor, naprawdę <3 Nie używam podobnych kosmetyków, ale naprawdę jest zniewalający! Zapewne każda kobieta o takim marzy :)
    http://rena-uchiha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest C U D O W N Y ! Chyba polecę do Inglota i sobie taki sprawię, bo ostatnio mam fazę na błyszczące cienie/eyelinery.
    Dobrze, że pokazałaś, jak zrobić bazę pod to cudeńko, bo znając moje skille bym to sobie rozsypała po całej twarzy.

    x Maja // Astronaut Overboard

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger