PIERWSZE URODZINY BLOGA czyli czas na ROZDANIE!

Aż się chce zaśpiewać sto lat! Tak, to właśnie wczoraj mój blog miał swój roczek i z tej właśnie okazji mam dla Was rozdanie kosmetyczne.



Wybrałam dla Was te oto produkty, ponieważ uważam, że są to produkty godne Waszej uwagi. Oczywiście największym hitem jest serduszko czyli wypiekany róż a zaraz po nim mam dla Was pomadkę w kolorze Reckless. Piękny mocny kolor, który na obecną porę roku jest idealny. 

ZASADY ROZDANIA
Aby wziąć udział w rozdaniu, należy: 
* Zostać obserwatorem bloga klikając w 'Dołącz się do tej witryny' = OBSERWACJA MUSI BYĆ PUBLICZNA
* Dołączyć do obserwatorów na Instagramie KLIK
* Polubić mój fanpage na Facebooku KLIK
* Udostępnić publicznie post rozdaniowy na Facebooku 
* Skomentować post rozdaniowy na facebooku słowami ('Biorę udział')

REGULAMIN ROZDANIA
* Rozdanie trwa do soboty (9.01.2016) do godziny 24:00 
* Wyniki zostaną ogłoszone w niedzielę (10.01.2016) na blogu oraz na facebooku. 
* Zwycięzca rozdania jest zobowiązany do wysłania swoich danych do wysyłki na maila chmielovaa@gmail.com w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników
* Dane zwycięzcy wraz z klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu przesłania nagrody przez sponsora rozdania" będą wykorzystane tylko do wysłania produktów
* Wysyłka nagrody obejmuje TYLKO teren Polski
* Rozdanie nie jest w żaden sposób sponsorowane

Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i składach wzajemnych ( Dz. U. z 2004 roku Nr. 4, poz. 27 późn. zm).

**Wszystkie linki są po boku bloga, ale także klik jest podlikowane odpowiednimi stronami. **




No to zapraszam do zabawy! 
Chmielova

5 komentarzy:

  1. Jej, super! Odlot <3
    Biorę udział oczywiście :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej informacji : KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! A chcialam kupić ten róż, może uda mi sie wygrac :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger