Konturujemy!

Już od dawien dawna ten temat jest gorący w świecie makijażowym. Jakiś czas temu postanowiłam, że nauczę się tejże sztuki jaką jest konturowanie twarzy. Będąc tu gdzie jestem, czyli po wielu próbach idealnego konturowania mojej twarzy postanowiłam, że podzielę się z Wami jak to u mnie było i przy okazji pokażę Wam trzy produkty, które wykorzystywałam od początku swojej drogi aż do teraz.

Od lewej - Kobo-Sahara Sand 308, MySecret -bronzing powder i Inglot HD 505
          Zacznijmy może od tego, że moim zdaniem konturowanie twarzy wcale nie jest takie proste. Moje początki były tragiczne, choć wtedy myślałam, że jest naprawdę okej. Niestety, nie było. Przede wszystkim trzeba nauczyć się pracować ze swoją własną twarzą, jak wiadomo dążymy do idealnego kształtu czyli do owalu. Ja stosowałam metodę prób i błędów, tak po prostu. Na początku nawet nie wiedziałam jakiego pędzla użyć i w ogóle gdzie nałożyć produkt. Miliony oglądniętych filmów na YouTube, przeczytane poradniki i tak jak wspominałam metoda prób i błędów. Moim pierwszym bronzerem był ten oto najbardziej zużyty ze zdjęcia MySecret - bronzing powder for contouring. Zapłaciłam za niego coś koło 10zł, generalnie stwierdziłam, że naukę trzeba poczynić na czymś tanim i powiem Wam kochane, że to jest idealny produkt do nauki. Nie zrobicie sobie krzywdy, bo nie jest super napigmentowany. Trzeba go dokładać by było go widać, ale na początek jest to cudo, bo jesteście w stanie nauczyć się własnej twarzy. No dobra, ale czym nakładać? To teraz pokażę Wam moją obecną trójkę wspaniałych pędzli do konturowania

Od dołu: pędzel Bling (kupiony w chińczyku), Hakuro H15, Hakuro H13
           Po wielu poszukiwaniach i próbowania różnych pędzli uważam, że to trio jest moim idealnym. Co właściwie widać, bo są brudaskami, a zdjęcia robiłam po makijażu. Hakuro H13 i H15 używam zamiennie. Który wpadnie mi w łapki takim nabieram produkt. No właśnie nabieram, bo tych pędzli używam do pobierania produktu i nałożenia go w miejsca, gdzie moja twarz potrzebuje tego. Ja zazwyczaj aplikuję bronzer na policzki, czoło i dolną wargę ( wtedy wasze usta będą wydawały się większe). Gdy już mam ładnie ciemne linie porobione to chwytam za ten różowy pędzel i ładnie wszystko blenduję. Jak na pędzel z chińczyka za 10zł to jest super, uwielbiam go bo idealnie rozciera. 
           
Podsumowując część o tym jak to u mnie wyglądało i wygląda to powiem Wam tylko tyle: Konturowanie jest super! Trzeba się go nauczyć, ale daje bardzo dużo. Obecnie nie wyobrażam sobie, że nie mam choć odrobiny bronzera, naprawdę. Także zachęcam Was do próbowania i wystartowania najlepiej od właśnie tego produktu z MySecret. 
                
A teraz wracając do ogólnej tematyki bronzerów to aktualnie posiadam jeszcze dwa Kobo - Sahara Sand i Inglot 505, czyli kultowy już produkt. O nich to tak szybciutko, obydwa są bardzo dobre, chociaż ja bardziej lubię ten z Inglota. Staram się aplikować je na zmianę i dzisiaj mam ten z Kobo, ale moim zdaniem Inglot ma ładniejszy kolor. Ten z Kobo jest tańszy, bo kosztuje coś koło 20zł a ten z Inglota 32zł i jak się nie mylę jest tylko dostępny w serii Freedom System. Mam dla Was swatche wszystkich trzech, więc możecie sobie same ocenić, który jest wizualnie lepszy. O pigmentacji tych dwóch mówić nie muszę, bo jest konkretna. 

#nofilter

I na koniec superowe selfie, gdzie widać bronzer z Kobo ;)


Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis Wam się spodobał. Piszcie w komentarzach czy próbowałyście już konturowania. 
Buziaki, Chmielova. 

__________
Bądź na bieżąco!
INSTAGRAM <klik>

FANPAGE  <klik>

11 komentarzy:

  1. Musze w końcu kupić sobie jakiś zestaw do konturowania twarzy. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestawy też są okej. Na początek polecam zestaw z Make Up Revolution lub z W7 (to chyba jest w Naturze) ;)

      Usuń
  2. Nie mam nic do konturowania twarzy, a wychodzi na to, że to mus konieczny! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się nauczyć, a później to już nie będziesz chciała przestać ;)

      Usuń
  3. Też mam ten bronzer z kobo i bardzo fajnie mi się sprawdza. Dobre konturowanie i twarz od razu wygląda lepiej! :D
    http://xpleasedontstripmymindx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Konturowanie nieprawidłowe ;x "kreska" bronzerem powinna sięgać ok 1/3 długości półokrągłej linni, sięgającej od górnego koniuszka ucha, do kącika ust. Twoja jest dużo poniżej i wygląda to naprawdę niekorzystnie, jakbyś dała z przodu, zapewne takrze efekt nie byłby najlepszy. Też się uczę konturować akurat :) Polecam tajniki RLM! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa,że tajniki RLM mam i przeczytałam :) Nie twierdzę, że robię mistrzowsko konturowanie, ale znam na tyle swoją buzię, że wiem co i jak. Zasady na 1/3 czy może 8/10 to nie dla mnie - tak jak pisałam, metoda prób i błędów to jest to co daje mi największy pogląd na to co robię :) Niemniej jednak dzięki za uwagę :)
      Pozdrawiam gorąco :*

      Usuń
  5. Może to zabrzmi jak pytanie laika, ale czy każdy bronzer jest z jakimiś drobinkami rozświetlającymi? :> Chodzi mi o to, czy znajde matowy, bo powiem szczerze że ten z Inglota który masz na sobie jest rewelacyjny i chyba też zacznę się na nim uczyć. Mam od dwóch lat jeden bronzer z Nuxa (końca nie widać jest tak wydajny :o) tylko te drobinki mnie do szału doprowadzają, bo mam wrażenie, że się cała świecę.. Druga sprawa jest taka, że robie to kompletnie źle, bo na samym końcu zawsze machnęłam byle gdzie i gotowe :D Możesz mi podać stronę, na której się uczyłaś "bronzowania"? Pozdrawiaaam! P.S. dodam, że na bieżąco czytam Twojego bloga i bardzo przyjemnie się go czyta, robisz to dobrze, tak trzymaaaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od pewnego czasu namiętnie używam pudrów konturujących, dlatego moja 505 z Inglota zaczyna sięgać dna. Niedługo będę rozglądać się za czymś nowym. Chciałabym zainwestować w Too Faced, ale najpierw spróbuje tego Kobo, który zresztą kupiłam siostrze :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja koniecznie muszę nabyć Harmony z MAC <3 No i ABH, ale niestety to drogie cudeńka ;c

      Usuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger