RECENZJA: Sephora - Moisturizing Lotion SPF 15

Ach, ten maj i czerwiec. Zawsze powodują, że jest mnie tutaj mniej i przeważnie coś pojawia się w niedzielę. Tak też jest dzisiaj i przygotowałam dla Was recenzję bardzo ciekawego produktu marki Sephora, kupionego totalnie w ciemno na promocji. Jeżeli jesteście ciekawe dlaczego go wzięłam i co o nim sądzę to zapraszam do czytania!

Jak już wspomniałam kupiłam go w ciemno na promocji. Poszłam wtedy do Sephory z zamiarem uzupełnienia zapasu mojego ulubionego kremu, ale niestety go nie było, a koniecznie musiałam coś kupić. Pani z Sephory powiedziała, że skoro chcę coś nawilżającego pod makijaż to proponuje mi te oto produkt, bo ma on dodatkowo SPF 15. Jako, że była promocja to wzięłam, bo wyszło mnie to ok 30zł, a w cenie standardowej ten oto produkt jest po 65zł.
No dobra, ale co to właściwie jest? 
Sephora mówi nam, że jest to Fluid aktywujący nawilżanie, który nie dość, że nawilża to jeszcze matuje. Jeżeli chcecie poczytać o nim więcej to kliknijcie <TUTAJ> 
 Patrząc na stronę Sephory i a ten produkt to mój jest na pewno ze starej serii i właśnie dlatego nie jestem w stanie Wam powiedzieć czy nowa wersja ma SPF 15. Nie potrafię tego znaleźć, ale postaram się dowiedzieć. A wracając do sedna sprawy, produkt jest w bardzo wygodnej formie, ponieważ ma pompkę i to pozwala nam na dozowanie produktu w miarę naszych potrzeb.


Jeżeli chodzi o konsystencję to jest to forma bardzo lekkiego kremu, balsamu coś w tym stylu. Na pewno jest to lżejsze niż mój ulubiony krem z Sephory z tej samej, różowej serii. Sama aplikacja jest bardzo przyjemna i co najważniejsze - nawilżenie jest bardzo odczuwalne a przy tym skóra nie jest tłusta i makijaż nam nie spłynie. ALE, odkładając na bok nawilżenie, ja w tym produkcie zakochałam się ze względu na to, że przedłuża trwałość makijażu. Po aplikacji produktu skóra robi się lepka przez co podkład trzyma się bosko przez cały dzień. Co prawda SPF jest niewielki, ale zawsze jest a teraz jest to bardzo potrzebne. 


Podsumowując, jeżeli szukacie czegoś nawilżającego i lekkiego to naprawdę warto kupić. Czy za 65zł to nie wiem, ale wiemy, że w Sephorze są różne promocje, a wtedy naprawdę warto upolować ten produkt. Ja z pewnością sięgnę po niego, gdy tylko wykończę bo efekt jest i to naprawdę fajny. Wiecie co? Pielęgnacja marki Sephora jest naprawdę super. A Wy co myślicie? ;)

Do następnego,
Chmielova!
_________________________________________
INSTAGRAM: chmielova
FACEBOOK: chmielova
SNAP: chmielovaa

4 komentarze:

  1. nie miałam jeszcze do czynienia z tym produktem, pewnie jest to uwarunkowane tym, że nie mam tej drogerii pod ręką :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem nie miałam tego produktu ale zachęcające :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/kwiecieniuszki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już kilka produktów pielęgnacyjnych Sephory i jestem z nich mega zadowolona. Czuję, że ten niedługo zagości na mojej półce.
    Dzięki za super recenzję! ;)
    Pozdrawiam kammfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger