SEPHORA HAUL - PROMOCJA 3 ZA 2!

Dzisiaj pogadamy o zakupach, w sumie dawno o nich nie było, a że jedna z moich ulubionych promocji trwa to postanowiłam podzielić się z Wami tym co kupiłam. Wczoraj na instagramie mogłyście zobaczyć, że powędrowałam do Sephory i skorzystałam z promocji 3 za 2 (trzeci produkt dostajecie za 1zł). Promocja trwa do 27 czerwca i dotyczy tylko marki Sephora. Nie dość, że macie jeszcze dużo czasu to jest w czym wybierać. A teraz zapraszam na dalszą część wpisu, gdzie pokażę Wam co kupiłam i jakie jest moje pierwsze wrażenie. 


Zacznijmy od tego produktu, który spowodował wczorajsze zakupy.

1. KOREKTOR - Touche Lumière (cena: 59,00zł) <klik>

 
Przez tego właśnie gagatka postanowiłam skorzystać z promocji. Oglądając dressedinmint i słysząc, że jest on ekstra jasny od razu zapaliła mi się lampka w głowie z napisem - Muszę to mieć. No i mam. Dzisiaj rano ten korektor miał swój pierwszy raz i powiem Wam, że patrząc pod względem koloru to jestem totalnie zakochana. Jest tak cudownie jasny, że dla bladziochów takich jak ja jest idealny. W podkład wtopił się bardzo ładnie i póki co nie zauważyłam żeby coś się z nim działo, ale wiecie po jednym razie nie powiem Wam za wiele, ale pierwsze wrażenie jest jak najbardziej na plus. 


2. MATOWA POMADKA - Wonderful Cushion (cena: 39,00zł) <klik>


Obok tak uroczego produktu nie mogłam przejść obojętnie a że dodatkowo jestem maniaczką pomadek no tym bardziej. Jakiś czas temu Sephora wypuściła na rynek linię produktów pod właśnie tą nazwą i jeżeli się nie mylę to znajdziemy jeszcze podkład, róż i rozświetlacz. Ale wracając do tej pomadki to powiem Wam, że stałam chyba z 15 minut żeby wybrać kolor. Producent oferuje nam 6 kolorów z czego każdy jest wyjątkowy i po prostu nie mogłam się zdecydować. Aż w końcu padł wybór na kolor 04 - Wonderful Fuchsia. Jest to przepiękny, soczysty różowy kolor który kojarzy mi się z latem i wakacjami. Pomadka ma matową formułę, ale nie jest wysuszająca. Mam wrażenie, że mimo matowości jest taka gładka i przyjemna, a i wiecie co? Aplikacja tą małą gąbeczką jest bardzo fajna, mimo że na początku miałam obawy, że będzie nieprecyzyjna. Tak też no, jestem zauroczona! 


3. RÓŻ DO POLICZKÓW - Colorful (cena: 39,00zł) <klik>


Od dawna miałam ochotę na róż z Sephory, a że jest promocja no to skorzystałam. Od jakiegoś czasu chciałam kupić róż, który będzie bardzo delikatny, no bo na zewnątrz coraz cieplej i z tego powodu mój makijaż wygląda różnie. Raz ten róż jest a raz go nie ma, a że w mojej kosmetyczce nie było niczego bardzo delikatnego to ostatnio kończyło się na rozświetlaczu i bronzerze. Ale dziewczyny, ten oto kolor 01 - Shame on you jest tak piękny i delikatny, że moje serce dziś rano zadrżało jak się malowałam. Jest naprawdę delikatny i to jest w nim piękne. 


Mam nadzieję, że zachęciłam Was do skorzystania z promocji ;)
Buziaki, Chmielova! 
________________________________________________________________________

ZNAJDŹ MNIE <3 
Instagram: chmielova
Facebook: chmielova
Snap: chmielovaa

6 komentarzy:

  1. Takie promocje są fajne, bo można nieźle zaoszczędzić. Super, że jeszcze trwa bo może zdążę wybrać się do Sephory po coś dla mnie.
    Super!

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, może i ja na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że przekazujesz takie dobre informacje :) chociaż nie, ja nic nie kupię - poszalałam w Rossmannie i na tym koniec, jakies ograniczenia muszę mieć, chociaż jak zdam sesję... oj będzie sie działo :D
    Świetne zakupy, ten produkt do ust wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w pobliżu nigdzie nie ma Sephory , a z chęcią bym się skusiła na tą promocję :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    malamii862.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie promocje to ja lubię :)
    Jestem ciekawa tego różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż ma śliczny, dziewczęcy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger