Hity kosmetyczne #6

Jako, że dziś mamy ostatni dzień czerwca to czas na hity kosmetyczne tego miesiąca. W tym miesiącu na pierwsze miejsce wybiły się trzy produkty, które genialnie współgrają ze sobą, ale też są przecudowne solo. Jako, że lato w pełni, tak też postawiłam na bardziej zdrowy glow niż na mat, który gości na mojej twarzy przez większość roku i właśnie dlatego dzisiejsi ulubieńcy będą związani z tym właśnie cudownym glow.

1. SEPHORA - KOREKTOR ROZŚWIETLAJĄCY <klik>


Co jak co, ale ten korektor u mnie okazał się hitem tego miesiąca. Jest idealny jeżeli chodzi o rozświetlenie okolic pod oczami. Tak, wiem, że wspominałam o nim już chyba ze dwa razy, no ale jak trafił tutaj to muszę Wam coś jeszcze o nim powiedzieć. To, że jest idealny dla bladzioszków to wiecie, ale mam jeszcze jedną dobrą wiadomość. Mianowicie: U mnie NIE ciemnieje a na dowód tego mam zdjęcie zrobione po jakimś czasie od zrobienia materiału do tego wpisu. Ja jestem zachwycona i na pewno do niego wrócę. 



*Lekka różnica w odcieniu wynika z tego, że każde z nich miało inne doświetlenie 

2. MY SECRET - ROZŚWIETLACZ DO TWARZY <klik>





Przez długi czas nie miałam go w swojej kolekcji, aż w końcu zdecydowałam się go kupić i powiem Wam, że przepadłam. Jak na rozświetlacz za ok 10zł to naprawdę jest coś. W tym miesiącu polubiłam go jeszcze bardziej za ten delikatny kolor, który mimo wszystko jest. A dlaczego za kolor? A właśnie dlatego, że w połączeniu z bronzerem wygląda przepięknie i na rzecz niego totalnie zrezygnowałam z różu. Jest sztos, naprawdę.




3. MAC - STROBE CREAM (30ML) <klik>


To jest idealny krem czy baza pod makijaż na lato. Zwał jak zwał, ale to co on robi ze skórą jest niesamowite. Daje tak przepiękny efekt rozświetlenia, że ta która z Was jeszcze go nie ma to koniecznie musi wypróbować. Jak dla mnie cudo! A jeżeli chcecie dowiedzieć się o nim więcej to zapraszam tutaj --> <klik>


A co u Was okazało się hitem? Piszcie! :)
Miłego dnia, Chmielova
_________________________
Facebook: chmielova
Instagram: chmielova
Snap: chmielovaa
Kontakt/Współpraca: chmielovaa@gmail.com

11 komentarzy:

  1. Może spróbuję tego korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozświetlacz również jest moim faworytem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie wypróbuję bazę z Maca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam rozświetlacz i bardzo się z nim lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam obydwa produkty do rozświetlania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bazy które dają efekt rozświetlenia :)
    www.pauladowlasz.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji korzystać z żadnego z tych produktów :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chciałabym kiedyś baze z MAC, a ten rozświetlacz jest świetny :)
    Mogę prosić o kliki? :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/06/przeglad-rzeczy-z-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego zestawienia mam tylko rozświetlacz z My Secret i powiem, tyle: zgadzam się z Tobą w 100%, jest absolutnie przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to możliwe, że wszyscy już piszą o tym rozświetlaczu, a ja jeszcze go nie mam? muszę jak najszybciej go kupić, chociaż nad życie kocham rozświetlacz z wibo :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger