Moje włosy, moja pielęgnacja

Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis dotyczący mojej pielęgnacji włosów. Jako, że jestem świeżo po wizycie u fryzjera to postanowiłam podzielić się z Wami efektem wizyty i moją pielęgnacją. Jak wiecie ja od dłuższego czasu koloryzuję swoje włosy na siwo. Tak, na siwo. Ktoś pomyśli: 'Jak można z własnej woli pofarbować włosy na siwy kolor?' Ano, można. Ja na swojej głowie miałam różne kolory i muszę przyznać, że siwe włosy to kwintesencja mnie. Lubię zmiany i zmiana na siwy kolor była najlepszą zmianą od dłuższego czasu. Jak też wiadomo - siwki są trudniejsze w pielęgnacji i dość szybko się wypłukują, tak też dziś chcę się z Wami podzielić tym jak przedłużam ich żywot.

Na samym początku muszę Wam powiedzieć, że znalezienie idealnego zestawu do takich włosów trwa i nawet pisząc to nie jestem w stanie przyznać, że są to produkty idealne. Są one genialnie, to fakt, i to zarówno razem jak i osobno, ale w dalszym ciągu rozglądam się za czymś co da moim siwkom energetycznego kopa. A teraz czas na przedstawienie Wam mojego obecnego zestawu do pielęgnacji włosów

1. SZAMPON - PANTENE /AQUA LIGHT/


Jest to szampon dedykowany dla cienkich włosów ze skłonnością do przetłuszczania się. Ma ich po prostu nie obciążać. O tyle, o ile moje włosy bardzo się przetłuszczają (myję je codziennie - ponoć to niezdrowe) to nie mogę powiedzieć, że są cienkie. Są na tyle grube, że mogę sobie pozwolić na koloryzację co miesiąc i one dalej są w dobrej kondycji. Mimo tego, że nie mam cienkich włosów to ten szampon jest REWELACYJNY! Przez jakiś czas borykałam się z problemem, który doprowadzał mnie do szału. Mianowicie, umyłam włosy i za kilka godzin widziałam, że już od nasady wyglądają na nieumyte. Doprowadzało mnie to do szału i któregoś dnia wpadłam na ten szampon i postanowiłam przetestować. U mnie sprawdza się super i nie dość, że nie tłuści włosów to nie wypłukuje koloru tak szybko jak robią to inne szampony. Tak też jestem na TAK!

2. ODŻYWKA -  JOANNA /ULTRA COLOR SYSTEM -WŁOSY BLOND, ROZJAŚNIANE I SIWE/ 


Piękna, niebieska odżywka mająca nadawać platynowy odcień. I uwaga w moim przypadku sprawdza się super. Włosy są po niej ultra miękkie i widać, że ten siwy jest ładniejszy. Wiadomo po 2 tygodniach nie ma się co spodziewać, że będą takie same jak w dniu wizyty u fryzjera, ale dalej są super.  A dlaczego uwaga? A dlatego, że z tej serii jest też szampon i w moim przypadku okazał się totalną klapą, ponieważ zaczął mi barwić włosy na fioletowo. Mówię o tym byście uważały na niego, bo różnie reaguje na różnych włosach. Wracając do odżywki - stosuję są co drugi dzień na zmianę z produktem o którym powiem zaraz. Podsumowując, jak dla mnie jest to najlepsza odżywka do siwych włosów. 

3. OLEJEK ARGANOWY - AVON /ADVANCE TECHNIQUES/ 


Mój ulubiony olejek od chyba czterech opakowań. Używam go co drugi dzień i po prostu wcieram go w wilgotne włosy i to jak on pięknie je wygładza jest rewelacyjne. Jak wspomniałam, cztery opakowania - jak nie więcej - u mnie już zostało wykorzystane i nie czuję potrzeby szukania nowego olejku. Efekt jaki daje olejek jest naprawdę fajny a przy tym nie odczuwam by tłuścił moje włosy i właśnie dlatego go lubię.  

Tak też prezentuje się mój zestaw do pielęgnacji włosów. Piszcie na dole jak Wy dbacie o swoje włosy i jakich produktów używacie, a nóż zmienię coś u siebie ;) A teraz zobaczcie co mam na głowie, bo troszkę ścięłam włosie 





I co myślicie? 
 Buziaki, Chmielova

___________________________________________________
Znajdź mnie! 
Facebook: chmielova
Instagram: chmielova
Snap: chmielovaa

8 komentarzy:

  1. Masz snapa i ja wiem DOPIERO TERAZ?! No pomorski foch!
    A co do mycia codziennie - to nie jest szkodliwe jak powszechnie się utarło. Skórę głowy trzeba oczyszczać tak często jak ona tego potrzebuje, bo to tak jakby sie pocić i nie zmywać tego z siebie. Mogłabyś przetestować jeszcze jeden z łagodniejszych szamponoów - ten rossmanowski dla dzieci. Mi też włosy się przetłuszczają, ale jak myje nim i przeplatam to co 2 dni mocniejszym to włosy są spoko. Jeszcze pilling skóry głowy mógłby pomóc. A siwy piękne, tylko szkoda że jak się zrobimy naturalnie siwe to juz pewnie to nie bedzie modne :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że piękne zadbane to siwe! :D <3

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/kwiecieniuszki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wykończyłam, ten szampon z Pantene i muszę przyznać, że niesamowicie plątał moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz genialne włosy ! A co do produktów koniecznie zainwestuję w odżywkę, już jakiś czas szukam dobrego produktu ,bo kilka mnie zawiodło.
    Obserwuję cię ! :)
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten szampon! Moje włosy po nim są takie mięciutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej. piekny kolor wlosow. ja niedawno drugi raz wyszlam od fryzjera(roZjasniane plus farba) ale zmiast z siwym kolorem...zostalam z jasnym blondem. Zastanawiam sie jak czesto chodIsZ na kolor zeby wygladal on fajnie? mozna uzyskac samodzielnie taki kolor?jakas farba? oczywisxie permamentnie, nie plukankami czy tonerami, za szybko mi sie wszystko wyplukuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio chodziłam co dwa miesiące, ale teraz muszę co miesiąc ponieważ rozjaśniałam ponownie do siwego i niestety nie złapały za dobrze. Siwe włosy to naprawdę ciężki kolor i trzeba wypracować pewną technikę. Ja już generalnie mam, ale coś moja fryzjerka ostatnio pokombinowała i muszę iść wcześniej :) Jeżeli chodzi o moje włosy to ja wytrzymuje nawet z tymi spłukanymi do kolejnej wizyty i nie kombinuje w domu, jednakże jeżeli chcesz to polecam Ci tonery (siwy, szary, grafitowy). Powinno to załatwić sprawę, ale musisz być świadoma że włosy po rozjaśnianiu mogą mieć trudności ze złapaniem pigmentu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Świetne polecenia, szukam właśnie czegoś podobnego do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger