MAKE-UP #3

Dzisiaj mam dla Was makijaż. Bardzo prosty, taki który bardzo często gości na mojej twarzy. W sumie nie ma w nim nic innowacyjnego, ale myślę że podzielenie się z Wami moją codziennością jest równie ciekawe. Robiąc ten makijaż wykorzystałam nowości, które pojawiły się w mojej kolekcji. Jeżeli chcecie zobaczyć co noszę na co dzień to zapraszam do dalszej lektury, a może jednak do dalszego oglądania. ;)

Ostatnimi czasy mój makijaż sprowadza się do mocnych ust i do przyciemnienia górnej linii rzęs. A to kredką a to kreską eyelinerem. I właśnie dzisiaj miałam ochotę na kreskę moim ulubionym linerem w pisaku. Mocnych ust nie zabrakło i od kilku dni katuję jedno i to samo.


Jak widać na zdjęciu te oto produkty są nowe w mojej kolekcji. O każdym z nich pisać nie będę wiec jak macie jakieś pytania to śmiało zadawajcie. Jednakże o duecie do ust muszę wspomnieć. Robiąc ostatnio zamówienie z Avon postanowiłam wypróbować ich nowe matowe pomadki. Kolor wybrałam w ciemno, ale powiem Wam, że jestem zakochana po uszy. Jest to tak cudowny, ciemny i nasycony kolor, że robi nam cały makijaż. Dosłownie. A, że bez konturówki ani rusz to dobrałam na promce z Rossmanna kredkę z Wibo, która idealnie pasuje.


No i w końcu czas na pokazanie mojego codziennego makijażu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.



+ Musicie wziąć poprawkę na brwi moje kochane,  bo na zdjęciach wyszły strasznie ciemne, a musicie mi uwierzyć, że na żywo jest okej.

No i muszę się Wam przyznać do czegoś - zapomniałam wytuszować rzęsy i dopiero po jakimś czasie się zorientowałam. Trudno, zdarza się ;)

Tymczasem życzę Wam cudownej niedzieli, 
Chmielova. 

___________________________________________________
ZNAJDŹ MNIE:
* INSTAGRAM: chmielova
* SNAP: chmielovaa
* FACEBOOK -> kliknij w baner ;)

11 komentarzy:

  1. Śliczne te usta! Ja musze łamać swoje bariery żeby wyjść w normalny dzień z tak ciemnymi ustami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. na codzień maluję się troszkę delikatniej ale tak jak u Ciebie u mnie również musi być szminka !
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z brwiami przesadziłaś Kochana, ale makijaż cudowny! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja, to światło ;v W rzeczywistości nie są tak zabójczo ciemne.

      Usuń
  4. Moim zdanie brwi nie są wcale przesadzone, tylko ich kolor jest za ciepły:) Nawet nie widać, że nie masz pomalowanych rzęs, śliczny makijaż:)

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna pomadka *-*
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/paczucha-od-bangood.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham mocne szminki, ale ostatnio przerzuciłam się również na nude. śliczne włosy! ;)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szminka z Avon ma przepiękny odcień! Jaki to numerek?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super makijaż, bardzo lubię takie naturalne :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger