Grudzień #1

Cześć!
Jako, że dawno nie było żadnego makijażu to dzisiaj przygotowałam dla Was wpis właśnie taki. Mam dla Was propozycję makijażu, który nada się na Święta jak i na Sylwestra. Mocne usta i podkreślone oko to jest to. Jednakże wybierając ten makijaż na Święta zastąpiłabym tutaj produkt do ust, ale dzisiaj miałam ochotę na super klejący błyszczyk ze Stili. Jak chcecie zobaczyć co z tego wyszło to zapraszam! 

No to jedziemy!
Do makijażu OCZU użyłam:
- jako bazę, kremowy cień Maybelline Color Tatto - 91 Creme de Rose
- utrwaliłam to cieniem z palety Makeup Revolution Flawless - Paper 
- do podkreślenia oczu również użyłam cieni z tej palety i są to:
 * Raw (jako kolor przejściowy w załamanie)
 * Smugde ( do przyciemnienia załamania)
 * Black Tie (w zewnętrzny kącik)
 * Highlite ( na centralną część powieki ruchomej)
 * Soft Glow (odrobinka w wewnętrzny kącik)
Dolną powiekę podkreśliłam cieniami Black Tie i Highlite.
- tusz na dziś to Lovely Pump Up Mascara
- na linię wodną poszła cielista kredka z Manhattan
Jeżeli chodzi o brwi to do podkreślenia ich użyłam kredki Cartice i utrwaliłam je żelem z L'oreal Brow Artist w kolorze medium/dark. Zapomniałam o tych produktach i nie mam ich zdjęcia. Wybaczcie. 


No to teraz TWARZ:
- jako bazę użyłam kremu nawilżającego (nigdzie nie wychodziłam to zostałam przy tym, ale gdy planuje wyjście to używam Nivea Men Sensitive)  
- podkład to oczywiście L'oreal True Match w kolorze N1 Ivory
- korektor, którego użyłam to ostatnio mój ulubieniec czyli Manhattan Wake up concealer w kolorze 001
- dzisiaj miałam ochotę na konturowanie na mokro zatem w ruch poszedł sztyft z Sephory w kolorze 01 light. Niestety, jest za pomarańczowy i musiałam ratować bronzerem.
- wszystko utrwaliłam pudrem Rimmer Stay Matte
- bronzer to My Secret, widać już denko. Powiem Wam, że jak na tak tani produkt to bardzo go lubię, ale chcę coś trwalszego. Ten bronzer jest super jak zaczynacie zabawę z konturowaniem, polecam! 
- róż to Wibo w kolorze 6
- a rozświetlacz to Lovely Gold Highlighter

No a USTA to tak jak pisałam, piękny błyszczyk ze Stili. Ekstra klejący, ale cudowny.


A oto co mi wyszło!



I co sądzicie? Dajcie znać :) 
Buziaki, Chmielova.

***

2 komentarze:

  1. Super, aczkolwiek dla mnie trochę za ciemny;) ale warto spróbować :)
    Zapraszam do siebie,
    Elewinaaineire.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne wlosy :) zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger