#oszczędzamy, czyli tańsze zamienniki drogich produktów | Everlasting Liquid Lipstick - Sanctuary KAT VON D

Robiąc porządki w swoich kosmetykach napotkałam kilka produktów, które spokojnie mogą nosić miano zamiennika. W związku z tym poszperałam troszkę na swoim blogu i zdałam sobie sprawę, że nigdy nie pojawił się tutaj wpis tego typu. Dlatego też dziś się to zmienia i co jakiś czas przyjdę i opowiem Wam o czymś co jest tańsze i niemalże identyczne jak droższy oryginalny produkt. No i oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie rozpoczęła tej serii od pomadki.


Kat Von D i jej matowe płynne pomadki są już bardzo bardzo znane i niestety nie są też tanie. Za sztukę zapłacimy 89zł w perfumerii Sephora, czyli naprawdę niemało. Everlasting Liquid Lipstick są jednymi z moich ulubionych płynnych matowych pomadek i dlatego też dziś pokażę Wam tańszy zamiennik jednego koloru z tejże właśnie serii od KVD.

Sanctuary to kolor iście wyjątkowy i myślę, że każda z Was się z tym zgodzi. Jest to kolor, który balansuje na krawędzi bycia nude. Nie jest to typowy jasny dzienny nudziak - jest to ciemny, na niektórych wręcz trupi odcień, ale jakże piękny. I to właśnie jego zamiennika odkryłam w swojej kolekcji zupełnie przez przypadek.

Tańszy zamiennik tej pomadki jest niemalże identyczny. No może odrobinkę różni się od KVD, ale w dalszym ciągu jest to coś tak zbliżonego kolorystycznie, że może godnie nosić miano odpowiednika. Pomadka ta kosztuje 39zł, czyli ponad połowę mniej. Czy wiecie o jakiej pomadce mowa?

A mowa tutaj o niczym innym jak o Cream Lip Stain marki Sephora w odcieniu 23 Cooper Blush. I tak jak mówiłam, kolorystycznie te pomadki są niemalże identyczne. Drobne różnice można zauważyć w tonacji. Ta z Sephory wpada bardziej w róż niż ta od KVD i z pewnością jest minimalnie ciemniejsza.  Niemniej jednak uważam, że są do siebie tak podobne, że możemy mówić tutaj o zamienniku. Zresztą zobaczcie jak wyglądają one razem na ustach. Pomalowałam je po połowie i moim zdaniem różnica jest mała. 

Jeżeli chodzi o trwałość pomadek to powiem Wam, że momentami mam wrażenie że Cream Lip Stain trzymają się o wiele lepiej. Te od KVD są trwałe, ale te marki Sephora również są trwałe. Jeżeli jednak miałabym wybrać pod kątem trwałości to tutaj przychylam się bardziej do Cream Lip Stain, a to dlatego że ich cena to zaledwie 39zł a jakość na poziomie tych za 90zł. A jak głosi tytuł wpisu #oszczędzamy :D

Podsumowując, obie pomadki kocham i chętnie używam. Uważam, że jeżeli nie macie budżetu na Kat to spokojnie możecie się zaopatrzyć w matową pomadkę marki Sephora. Są one naprawdę bardzo dobrej jakości i nie ma co przepłacać. Oczywiście, dla prawdziwych pasjonatek makijażu czy pomadek te od Kat to must have i również polecam je całym serduszkiem. 

Mam nadzieję, że ten rodzaj wpisu Wam się podobał - dajcie znać co myślicie. ;)
Buziaki, 
Chmielova
______________________
Znajdź mnie!

www.instagram.com/chmielova

www.facebook.com/chmielova

chmielovaa@gmail.com

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolorki! Są idealne do mojego typu urody :D

    https://sugarlevels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W kolorach różnica niewielka, ale bardziej by mi pasowała wersja z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jutro skusze sie na ta pomadke Sephora, sama mam 37 i jestem w niej zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mialam KvD raz na ustach i byla trwała,ale totalnie mnie wysuszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście różnica jest niewielka :) Ładny odcień ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger