Half face makeup!

Każdy z nas wie, że dobrze wykonany makijaż potrafi zrobić różnicę i to czasem nawet kolosalną. Wtedy mamy co podziwiać, ale część z nas pewnie powie, że to oszustwo. No, bo przecież jak tak można? Mówię tutaj o wszechobecnych memach czy komentarzach na temat tego jak kobiety potrafią oszukiwać. Dlatego też dzisiaj mam dla Was Half Face Makeup, by każdy mógł zobaczyć jaką różnice makijaż robi u mnie. I żeby nie było, jestem w stanie wyjść bez makijażu i wcale mi to nie przeszkadza. 

#NOmakeup po lewej (tu jest po prawej)
Rozpisywać się nie będę, bo nie ma nad czym. Chcę Wam po prostu pokazać magię makijażu. Jedyne co muszę Wam powiedzieć, że prawa wymalowana strona (na zdjęciu będzie lewa) jest zrobiona na maksa. Od super warstwy podkładu, po mocny kontur i czerwone usta. No wiecie, taka ekstra wersja na wieczór. Miałam wielki ubaw przy robieniu makijażu tylko po jednej stronie twarzy, ponieważ mogłam zauważyć jak każda nawet najmniejsza czynność na wpływ na to jak zmienia się nasza twarz. I właśnie za to kocham makijaż. No, a teraz pokazuj Chmielova, co tam kryjesz!

#FULLmakeup



Szybki EDIT na prośbę jednej z czytelniczek. Wrzucam Wam zdjęcie kosmetyków jakich użyłam w dzisiejszym połowicznym makijażu :)

Pomadka: Ruby Woo, Bronzer: Inglot 505. A resztę chyba widać ;)

I co Wy na to kochane? 
Buziaki, Chmielova! 
__________
Bądźcie na bieżąco! 

14 komentarzy:

  1. swietnie! mega zmiana! moze pokazałabys jakich kosmetyków uzylas? :)

    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to pokazałaś
    Teraz widać tę siłę makijażu
    Pięknie Ci w takim kolorze włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie haha ale to śmiesznie wygląda ! Niezła zmiana!

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja :D ale różnica, ale gratuluje, ze umiesz tak świetnie makijaz wykonac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie robi różnicę ;D i bardzo podoba mi się twój makijaż, ja nie przepadam za nakładaniem różnych pudrów i podkładów na twarz, po pierwsze nie czuję się z tym dobrze, a po drugie nie potrafię zrobić tego dobrze - uważam, że makijaż to sztuka i żeby nakładać to wszystko trzeba się na nim znać. Tobie wychodzi świetnie :D
    typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa ;) Wiele dla mnie znaczą i bardzo mnie motywują ;) Buziaki! :*

      Usuń
  6. Jestem mile zaskoczona. Genialny blog. Obserwuję!
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna z jak i bez :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger