AKCJA PIELĘGNACJA: Delia Cosmetics - Witaminowe serum do twarzy

Każda z nas dobrze wie, że dobra pielęgnacja twarzy to konieczność jednakże nie zawsze wszystkie produkty grają ze sobą. No właśnie, u mnie od jakiegoś czasu krem na noc zaczął wariować i totalnie nie pomagał a wręcz szkodził. Szukając czegoś nowego zostałam skuszona przez koleżankę na to oto serum marki Delia Cosmetics i... jeżeli jesteście ciekawe co się wydarzyło dalej to zapraszam do czytania ;)

Zacznijmy od tego, że sam producent rekomenduje to serum dla cery dojrzałej +40 przy stosowaniu max 2 razy w tygodniu i powiem Wam tak z ręką na sercu, że właśnie się o tym dowiedziałam przy okazji przygotowywania tego wpisu. Ale bez obaw kochane, ja je stosuje codziennie od dwóch tygodni i nic złego się nie wydarzyło, a wręcz przeciwnie - jest rewelacja!

Po 14 dniach stosowania tego serum na noc zamiast kremu moja cera wyraźnie się poprawiła. Jako, że mam cerę mieszaną skłonną do wyprysków to nie byłam zdziwiona jak wstawałam z pryszczami. A tutaj muszę Wam powiedzieć, że od dwóch tygodni nie pojawił mi się żaden prychol! Jedynie dziś, ale to z racji comiesięcznego rozkwitu wiadomo z jakiej okazji. Moja skóra wyraźnie zrobiła się bardziej gładka, mniej podrażniona no i bez wyprysków a to jest naprawdę ważne. 


Skoro już wiemy, że serum jest godne zakupu to czas na przyjrzenie się temu co wchodzi w skład tego specyfiku:
  • Witamina A -wyrównuje koloryt skóry
  • Witamina E - zapobiega starzeniu się skóry
  • Witamina F - tworzy barierę ochronną 
  • Koenzym Q10 - redukuje oznaki zmęczenia 
  • Kwasy omega 3,6,7,9 - nawilża i uelastycznia skórę 
Bez wątpienia przychylam się ku uelastycznieniu, nawilżeniu i wyrównaniu kolorytu skóry bo to naprawdę zauważyłam odkąd zaczęłam stosowanie tego serum. Myślę, że warto mu się przyjrzeć bliżej i przetestować ten produkt na sobie. 


 Czy zauważyłam jakieś wady? Tak, pojemność a co za tym idzie wydajność. Producent oferuje nam tylko 10ml i uważam, że jest to za mało przy codziennym stosowaniu. Mimo wszystko koszt tego serum to ok 13zł w Biedronce, ale nie wiem czy jest dalej dostępne. Jeżeli zaś chcecie zamówić ten produkt ze sklepu online firmy Delia to zapłacicie 16,70zł. <KLIK>

Podsumowując, naprawdę bardzo fajny produkt do wieczornej pielęgnacji. Nawet jeżeli macie ochotę odpocząć od swoich dotychczasowych produktów to te 10ml w zupełności wystarczy żebyście przetestowały coś nowego i może pokochały ten produkt jak ja ;) 

Buziaki, Chmielova
________________________________________
Social Media: 
Instagram: chmielova
Facebook: chmielova
Kontakt: chmielovaa@gmail.com

2 komentarze:

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger