Ulubieńcy #kwietnia | Maybelline Rimmel MAC Cosmetics

Kwiecień dobiega końca, a wraz z końcem miesiąca  czas na ulubieńców. Kwiecień przeminął bardzo szybko i nawet nie wiem kiedy dobiliśmy do końca, a już za chwilę będziemy cieszyć się majówką. Wybierając rzeczy do ulubieńców zdałam sobie sprawę, że ten miesiąc minął pod znakiem czerwonych ust, bo aż dwie czerwone pomadki tutaj się pojawią. W sumie, nie jest to jakieś zaskoczenie dla Was, prawda? ;)



Tym razem pokażę Wam cztery produkty, które używałam non stop w tym miesiącu. Tak jak wspomniałam - opowiem Wam o dwóch czerwonych pomadkach, tuszu do rzęs oraz o korektorze. Każda z tych rzeczy była nieźle maltretowana przeze mnie i dlatego każda z nich zasługuje na miano ulubieńca. 

KOREKTOR LASTING FINISH  (001 LIGHT IVORY) - RIMMEL 


Dorwany na promocji w Rossmannie okazał się być hitem. Prócz ładnego jasnego koloru, który będzie świetny dla bladziochów, jego konsystencja jest idealna pod oczy. Jeżeli więc nie potrzebujecie super krycia a rozświetlenia pod oczami to ten korektor będzie dla Was idealny. Uważam, że jest to jeden z lepszych korektorów jakie możemy znaleźć w drogerii. 

Cena regularna: 36,49zł 

RETRO MATTE LIQUID LIPSTICK (FEELS SO GRAND) - MAC COSMETICS


O tej pomadce już Wam troszkę opowiadałam. Uważam, że jest to jedna z tych czerwieni, którą musi mieć każda fanka czerwonych i matowych ust. Odcień tej czerwieni to istny kosmos i wygląda rewelacyjnie do każdej stylizacji. Jeżeli chodzi o trwałość to jest bardzo dobra, ale jej formuła może nieco wysuszać wrażliwe usta. 


Cena regularna: 107zł
MATTE INK (20 PIONEER) - MAYBELLINE


I kolejna czerwień, którą kocham nad życie i która lądowała na moich ustach prawie non stop. Jej trwałość to szaleństwo i bez problemu wytrzymuje cały dzień, a jej zmywanie to niezłe wyzwanie. Wybieram ją, gdy wiem, że będę miała przed sobą długi dzień i mało czasu na poprawki. Ta pomadka gwarantuje Wam piękny efekt przez cały dzień. A i bez obaw możecie sobie jeść i pić - fajnie, co nie? 


Cena regularna: 22,90 zł w Minti Shop <KLIK>
(część kolorów dostępna! <3) 

TUSZ DO RZĘS;TOTAL TEMPTATION - MAYBELLINE

Jaki to jest fajny tusz! Również dorwałam go na promocji w Rossmannie i muszę Wam powiedzieć, że odkąd go mam to rzadko kiedy sięgam po coś innego. Szczoteczka jest standardowa i wydaje mi się, że to właśnie ona robi cały efekt. W zależności od Waszych preferencji możecie nałożyć mniej lub więcej i cieszyć się z efektów. Polecam! 

Cena regularna: Rossmann;  40,79zł; Cocolita: 19,90 :D

I tak prezentują się ulubieńcy kwietnia. Czerwień rządzi moim życiem i nie mogę zaprzeczyć. Myślę, że całe lato będzie pod znakiem czerwonej pomadki, no ale tak to już ze mną jest. A jacy są Wasi ulubieńcy? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Ściskam, Chmielova
__________________________________
Znajdź mnie! 

www.instagram.com/chmielova

www.facebook.com/chmielova

chmielovaa@gmail.com

9 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten korektor, muszę kiedyś wypróbować.

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Maybelline ma bardzo fajne kosmetyki, używam od zawsze ich tuszów do rzęs, ale tego jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja są te kosmetyki :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią chciałabym przetestować korektor marki Rimmel :)
    Czerwień i u mnie coraz częściej gości na ustach.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w zapasach tusz Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia! Bardzo fajnie produkty! Oststnio dużo produktów skradło mi serce(szegolnie po promocji -55%) 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli musze siegnac po ten korektor ;) Pomadka Maybelline to rowniez moj hit :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka Maybelline mnie kusi, a tusz mam w zapasach. Jak tylko skończę sowj obecny, to zabieram się za Lash Temptation:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pomadka Maybelline trzyma się godzinę...

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger