Sigma Beauty już w Polsce | Premiera pędzli w perfumerii Sephora

Wraz z końcówką starego roku perfumeria Sephora przywitała w swoim asortymencie markę Sigma Beauty. Sama marka znana jest ze swoich kultowych pędzli, które podbijają rynek już jakiś czas. Jak wiecie ja w swoich zbiorach mam pędzle tej marki i pomyślałam, że nadszedł ten idealny moment, w którym przedstawię Wam posiadane pędzle i powiem Wam nieco więcej na ich temat. 


Słowem wstępu...

Pędzle marki Sigma są, moim zdaniem, tymi za które naprawdę można zapłacić troszkę więcej. Jakość tych pędzli jest na najwyższym poziomie dlatego też kosztują one dość sporo. Jednakże uważam, że czasem naprawdę warto zainwestować w sprawdzone narzędzia, z którymi nasz makijaż wejdzie na poziom lub dwa wyżej. Są to pędzle, z którymi makijaż będzie jeszcze większą przyjemnością, zarówno dla profesjonalistów jak i dla dziewcząt kochających makijaż, czyli takich jak Ja.

Dostępność

Jeżeli chodzi o dostępność pędzli marki Sigma to wreszcie możemy je dostać w perfumerii Sephora. Co prawda asortyment jest dość ograniczony, ponieważ składa się jedynie z zestawów pędzli oraz z akcesoriów do ich pielęgnacji (maty, rękawice, stojaki). Liczę, że w niedalekiej przyszłości Sephora wprowadzi do swojej oferty pojedyncze sztuki, bo nie zawsze mamy ochotę na kupno całego zestawu. 


Cena

Ceny zestawów wahają się od 309zł za zestaw 5 pędzli do oczu i twarzy, do 1 615zł za zestaw 29 najbardziej popularnych i najlepiej sprzedających się pędzli. 

Nie ma co ukrywać - jest to sporo pieniędzy, ale naprawdę warto skusić się na ich pędzle. Nie mówię tutaj o zestawie za tysiaka, ale gdy podzielimy sobie cenę zestawu na ilość pędzli to wychodzi nam naprawdę fajna cena za sztukę i jest ona porównywalna do pędzli marki Zoeva. 


Ten oto widoczny na zdjęciu zestaw możecie kupić w perfumerii Sephora za 329zł. W tym secie znajduje się 7 pędzli do oczu i muszę Wam przyznać, że są one rewelacyjne. Jak tylko zasiadam do zabawy z makijażem to od razu sięgam po te dokładnie pędzle. Praca z nimi jest świetna i pozwalają one na wykonanie całego makijażu oka. Z tego zestawu wybrałam kilka, które chcę Wam pokazać z bliska żebyście zobaczyły jakie po prostu są. 






Pośród tych siedmiu pędzli znajdziemy wszystko czego nam trzeba. Od skośnego pędzla do brwi czy kresek, poprzez pędzel ołówkowy aż do typowego puchacza, który zagwarantuje nam idealne rozblendowanie cieni. Zatem jak szukacie bardziej zaawansowanego zestawu do makijażu oka to ten może okazać się hitem! 

Ale Wy wiecie, że mnie bliżej do pędzli do makijażu twarzy. I niestety, nie mam żadnego zestawu, ale mam trzy pędzle, które są fantastyczne i mam nadzieję, że będą dostępne pojedynczo. A mowa tutaj o sławnym pędzlu Kabuki 3DHD do podkładu, o pędzlu do konturowania i do rozświetlania twarzy. 


Każdy z tych pędzli jest moim ulubionym, poważnie. A najbardziej zakochana jestem w pędzlu do konturowania (F40) jest idealnie miękki i robi tak dobrze rozblendowany kontur, że to aż jest zaskakujące. Kolejnym ulubieńcem jest pędzel do rozświetlacza (F35), który na początku wcale mnie nie zachwycił. Dopiero po jakimś czasie zauważyłam, że rozświetlacze nakładane tym pędzlem wyglądają o niebo lepiej!



A na koniec coś kultowego. Pędzel do podkładu 3DHD Kabuki, który jest naprawdę dobry w tym co robi. Ja jestem zwolenniczką gąbeczek, ale gdy nie mam czasu na super makijaż to zawsze sięgam po pędzel i to właśnie po ten.


Podsumowanie 

Mam nadzieję, że przybliżyłam Wam pędzle marki Sigma i że skusicie się na nie, może nie teraz ale w przyszłości jak wejdą (oby!) pojedyncze sztuki. Jak już mówiłam, moim zdaniem są to bardzo wysokiej jakości pędzle i pozwalają one na udoskonalanie swoich umiejętności w makijażu. Pomimo swojej ceny warto je mieć i rozwijać się z nimi. 

Ściskam, 
Chmielova
_________________________________
Znajdź mnie! 

www.instagram.com/chmielova

www.facebook.com/chmielova

chmielovaa@gmil.com

10 komentarzy:

  1. U mnie zdecydowanie te pędzle wygrywają, przede wszystkim te do makijażu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam kiedyś o zakupie pojedynczego pędzle Sigma. Już nawet nie pamiętam do czego. Ja korzystam z Hakuro i Zoeva, ale niebawem zbieram się do zamówienia kilku nowych na Minti, aby nieco ułatwić sobie pracę no i niektóre już się zużyły. Niestety na taki zestaw póki co mnie nie stać i muszę sobie tak sztukowo co jakiś czas fundować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będziemy mogły kupić pojedyncze sztuki ;) Bo wiadomo zestawy są drogie ;(

      Usuń
  3. Te pędzle są rewelacyjne! <3

    http://nouw.com/flaviagutowska/nouw30daychallenge-32499884

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zaopatrzyć się w końcu w te 3D ! Strasznie jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie mam pedzli Sigma ale od dawna mnie kusza, teraz jest okazja zakupu :D

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger