Baby, it's cold outside | jesienna wishlist

Choć kalendarzowa jesień gości u nas od wczoraj to jesienna pogoda rozgościła się już na dobre, a co za tym idzie? Człowiek burito wersja jesienno-zimowa. Nie ukrywam, jestem człowiekiem kochającym słońce i ciepło, dlatego też co roku łapie mnie jesienna chandra. Ale żeby nie było aż tak pesymistycznie to szykuję sobie listę rzeczy potrzebnych do bycia choć odrobinkę szczęśliwszym burito. ;) Dlatego też dziś zapraszam na jesienną wishlistę. 



Zdjęcia pochodzą ze stron: H&M i Pull and Bear

1. Jeansy 
Jak otworzycie moją szafę to znajdziecie same boyfriendy albo rurki przycięte tak, że widać kostkę. No także potrzebuję zwykłych jeansów w wersji zimowej, gdzie nie przepiździ mi kostek, mimo że lubię ten look to jednak na jesień i zimę wybieram klasyczne jeansy. Te na obrazku podobają mi się szczególnie bo to model przycięty, więc będzie idealny do mojego 150cm ;) 

2. Czarny sweter 
Choć swetrów w szafie mam bardzo dużo to w większości są to mega duże swetry a jakoś w tym roku nie mam ochoty nosić super za dużych swetrów. No i z tego powodu czeka mnie zakup kilku swetrów, które są mniej za duże. Czy to w ogóle ma sens? :D

3. Szary sweter. 
Z tym swetrem jest podobna historia jak z tym czarnym powyżej tyle, że ten ma ładny splot i chciałabym przygarnąć coś w takim stylu. 

4. Botki
Niby w szafie jakieś tam mam, ale brakuje mi takich klasyków i poszukiwania trwają. Nie wiem czy ja jestem jakaś lewa czy co, ale nie potrafię żadnych znaleźć. Jeżeli Wy polecacie jakieś strony z butami, gdzie znajdę takie klasyki to podajcie, będę wdzięczna. 

EDIT: Znalazłam! I to powiem Wam, że totalnie przypadkowo, bo nie miałam zamiaru tam wchodzić. Mianowicie, kupiłam idealne czarne botki w CCC. Może to dziwne, ale chyba ze sto lat nie kupowałam tam butów. A żeby tego było mało to jeszcze dorwałam rozmiar 35 ;)

5. Koszulki na długi rękaw. 
Mam ochotę na zwykłe koszulki z długim rękawem. Tak po prostu, bo czasem nie chce się kombinować a w swojej garderobie posiadam tylko milion T-shirtów z krótkim rękawem i na jesień jest problem. Dlatego też mam misję znalezienia takich koszulek. 

6. Bluza
Chyba nikt z nas nie lubi być wiecznie ubrany super elegancko czy coś w ten deseń. Czasem chcemy się czuć wygodnie. A, że za niedługo zacznie się koczowanie na uczelni i budowanie tam szałasu to przyda się ciepła bluza. Meh, planu jeszcze nie mam a dam se rękę uciąć, że będę zaś do 20 siedzieć. #maruda

No i tak prezentują się moje plany zakupowe na jesień. Oczywiście jest super kolorowo jak na mnie przystało :D Ale Wy dobrze wiecie, że mnie najlepiej jest w podstawowych kolorach i mnie to wcale nie przeszkadza. Lubię to ;)

Dajcie znać czy Wy już poczyniliście jesienne zakupy czy jesteście przed tak jak ja. 

Ściskam, Chmielova
_______________________________________________
Znajdź mnie!  

www.instagram.com/chmielova

www.facebook.com/chmielova

chmielovaa@gmail.com

9 komentarzy:

  1. Ja tez jestem jeszcze przed :D bardzo fajny wpis ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zaopatrzyłam się w kilka potrzebnych mi ciuszków! :D
    Powodzenia kochana na zakupach.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam dużo sweterków, przede mną jeszcze buty, spodnie i kurtka.. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to na razie odbijam sie po letnich przecenach, ale na jesień sweter fajny by się przydał. No i też szukam botków. Mam jedne, z wyglądu to sa super, idealnie basicowe, ale skóra miała sie dostosować do nogi, a nadal sa twarde jak diabli. No i dlatego średnio się nadają, żeby codziennie w nich chodzić. A ja poszukuje rozmiaru 36, więc podobne klimaty 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna lista.. Uwielbiam porę jesienno-zimową <3 U mnie podobnie - Muszę zakupić dużo zwykłych bluzeczek z długim rękawem oraz kilka sweterków ;*
    https://theloveanea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzy czy swetry to teraz podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szary sweterek zawsze, a już na jesień to musowo;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzy u mnie to codzienność. W mojej szkole jest meeega zimno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja wishlista to moj coroczny must have! Jeansy i siwy Swetr sa super :) buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger