NOCNE SPA Z VICHY AQUALIA THERMAL | PIERWSZE WRAŻENIE

Pielęgnacja w ciągu nocy jest tak samo ważna, jak pielęgnacja za dnia. Ba, powiedziałabym, że wieczorna pielęgnacja jest ważniejsza i bardziej wymagająca. Chyba każda z nas po całym dniu szuka ukojenia i odpoczynku. Ja mając skórę mieszaną uwielbiam fundować swojej cerze kopa nawilżającego na noc, który zapewni mi regenerację po całym dniu, ale i przygotowanie na kolejny dzień. I dlatego też dziś przychodzę do Was z pierwszym wrażeniem odnośnie kremu na noc marki Vichy z serii Aqualia Thermal (Night SPA). 


Zacznijmy od dwóch najważniejszych aspektów, czyli od tego, co producent mówi o tym kremie i co wchodzi w jego skład, a potem przejdziemy do moich odczuć.
Producent mówi:  ‘Nawilżający i regenerujący żel-krem przeciw objawom zmęczenia. Skuteczność po pierwszym poranku. Długotrwałe nawilżenie. Testowany na skórze wrażliwej.’’
Gdy czytałam ten opis na pudełku po raz pierwszy przyznam, że bardzo mnie to zaciekawiło ze względu na to, jak bardzo lubię produkty nawilżające na noc. Najbardziej jednak byłam ciekawa tego, na jak długo uczucie nawilżenia będzie ze mną i uchylę Wam rąbka tajemnicy, uczucie nawilżonej, zdrowej i zregenerowanej skóry utrzymuje się rewelacyjnie długo, a to jest rzadko spotykane.
Jeżeli chodzi o skład to wygląda on następująco:
AQUA / WATER - GLYCERIN - DIMETHICONE - CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE - SQUALANE - AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE - CI 42090 / BLUE 1 - CI 42053 / GREEN 3 - DIMETHICONOL - SODIUM HYALURONATE - PHENOXYETHANOL - POLOXAMER 338 - DISODIUM EDTA - CAPRYLYL GLYCOL - CITRIC ACID - BIOSACCHARIDE GUM-1 - XANTHAN GUM - PARFUM / FRAGRANCE
Powiem szczerze, nie bardzo się na tym znam, ale uczę się i chcę poznawać nowe rzeczy, dlatego też wygooglowałam sobie kilka ciekawych nazw i, moim zdaniem a fachowcem nie jestem, nie ma się czego obawiać.  Kilka składników może powodować wypryski, czy zatykać pory, ale tak jest z prawie każdym produktem i musicie przetestować go na własnej skórze, żeby dowiedzieć się czy Ty i Twoja skóra lubicie się z nowym produktem. Notabene, moja skóra ma tendencje do takich rewolucji, a stosuję ten krem od tygodnia, każdego wieczora i nic złego się nie dzieje, a wręcz przeciwnie - dzieją się same dobre rzeczy.
Oprócz tego, że moja skóra jest rewelacyjnie nawilżona przez długi czas, to bardzo podoba mi się konsystencja kremu i wielorakie zastosowanie. Otwierając słoiczek z kremem ukazuje się nam przed oczami niebieska, ładnie pachnąca substancja. 
Pod palcami jest niesamowicie przyjemna, a przy kontakcie ze skórą zamienia się w przezroczysty żel, który nie tylko nawilża, ale także daje uczucie schłodzenia na twarzy, co jest rewelacyjne po całym dniu. Jak już wspominałam uczucie nawilżonej skóry utrzymuje się długo i rano budzimy się z miękką, wypoczętą oraz zregenerowaną skórą, która jest gotowa na nowy dzień.  
Wspominałam coś o wielofunkcyjności tego kremu, a mianowicie chodzi o to, że ten produkt może być stosowany dwojako – jako krem (no shit Sherlock) i jako maseczka raz lub dwa razy w tygodniu. I nie byłabym sobą gdybym nie przetestowała tego produktu jako maseczki, i muszę przyznać, że pod tym względem również jest to rewelacja. Konsystencja kremu pozwala na konkretną nawilżającą maseczkę, która pogłębia cały efekt nawilżenia skóry. Jak dla mnie bomba, bo wiecie, że jestem miłośniczką wielofunkcyjnych produktów.
Podsumowując, rewelacyjny krem na noc dla osób, które poszukują dobrego nawilżającego kopa albo poszukują czegoś treściwszego na noc, co da im możliwość pełnej regeneracji po całym dniu. Być może cena tego kremu nie należy do najmniejszych, bo waha się w granicach 100zł/75ml, ale myślę, że warto w niego zainwestować. Ja nie żałuję, a markę Vichy znam, lubię i chętnie do niej wracam. Szczerze Wam go polecam, bo jest naprawdę świetny. ;)
Więcej opinii na temat tego kremu znajdziecie też na stronie producenta: Aqualia Thermal Spa na noc
Ściskam, Chmielova 
_______________________________
 Znajdź mnie!
www.facebook.com/chmielova

www.instagram.com/chmielova

chmielovaa@gmail.com

11 komentarzy:

  1. Większość produktów marki Vichy powoduje u mnie niespodzianki na twarzy dlatego staram sie unikać tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, no ale tak to jest, że jednemu coś pasuje a drugiemu niestety nie :(

      Usuń
    2. Witam serdecznie,
      Przykro mi, że użycie produktów Vichy w Pani doświadczeniach się nie sprawdza. Być może uda się nam zaproponować coś z szerokiej gamy naszych produktów, co odpowiadałoby potrzebom Pani skóry. Zapraszam do kontaktu z nami.
      Pozdrawiam,
      Lucyna Lewandowska,
      Biolog, kosmetolog, w imieniu Vichy
      Tel: 22 6760397
      Adres e-mail: Lucyna.Lewandowska@loreal.com

      Usuń
  2. Świetnie, że Ci się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma piękne opakowanie :) ja się przymierzam do tej serii idealia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam inną wersję tego kremu i uwielbiam za nawilżanie, które jest naprawdę porządne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Vichy uwielbiałam Aqualia Thermal :)

    OdpowiedzUsuń

:)

* Dziękuje za każdy komentarz
* Jeżeli chcesz ze mną nawiązać współpracę to zachęcam do napisania maila: chmielovaa@gmail.com
Copyright © 2014 Chmielova , Blogger